חגיגה על הים – חתונה רומנטית

רקחו בדמיונכם את הסיטואציה הבאה: שמלת הכלולות הלבנה מתבדרת ברוח, הבריזה פורעת את השיער, הכחול העמוק של הים האינסופי הנמתח מול עיניהם של האורחים הנרגשים והשקיעה הכתומה מאירה את שניכם ביחד לצילום בלתי נשכח.
כך יכולה להראות החתונה שלכם – היום המאושר ביותר בחייכם. תוכלו להינשא זה לזו היכן שתרצו ואם חיפשתם מקור השראה – אין ספק בכלל שהתפאורה המהפנטת של הים מככבת מאז ומתמיד בשורה הפותחת של הלוקיישנים המנצחים לחתונה חלומית ובצדק.

מה הופך את הים לרכיב כה נחשק בתכנון החתונה ומה חשוב לחפש במקום לאירועים מול הים?

יופי מהטבע , אווירה של רוגע


מי שמעוניין לערוך חתונה בחוץ, יוכל לקיים אותה או את חלקה באוויר הפתוח. בים האוויר צלול במיוחד. הים מהווה תפאורה דינאמית המשתנה במשך כל שעות היום – מאור היום הבוהק דרך בין ערביים ואחרי רדת החשיכה. כלומר, האירוע שלכם אם יתפרש משעות הערב המוקדמות ועד הלילה ייהנה מתפאורה מגוונת, פוטוגנית ומאווירה רגועה להפליא. מבחינת מזג האוויר, הים שונה לחלוטין גם בכל עונה – בחורף תיהנו ממראה הגלים השוצפים ובקיץ מהרוח המרעננת והנעימה שמהווה אלטרנטיבה טבעית למזגן.
אגב, תשמחו בוודאי לגלות שמחקרים מדעיים מצביעים על כך שהים בעל השפעה מרגיעה על המוח מהצלילים ועד המראות, כך שחתונה במיקום זה מביאה עמה תחושות חיוביות שאפילו מוכחות באופן מדעי!
מעבר לכך, היופי בחתונה מול הים טמון בכך שהאירוע עצמו נערך במקום בו אפשר כבר לקיים את סשן צילומי החתונה המקדים בשל המראה הקסום של הים שנראה כאילו הוא נלקח מגלויה. אפשר להזמין את הצלם ואת בני המשפחה לצילומים מקדימים לפני האירוע באולם עצמו וליהנות מהתפאורה המרהיבה שהוא מציע -הים הפתוח, הגלים וכדומה.

הכי קרוב שיש לים


בבואכם לבחור אירוע מול הים, חשוב שתבדקו מהי מידת הקרבה לים. יש אולמות שאפשר לראות מהם את הים רק בימים בהירים וממיקום מאוד ספציפי באולם עצמו בעוד אחרים קרובים לים מרחק קצר והים נשקף מרחבי המקום, כך שלא צריך משקפת כדי ליהנות מהנוף והים עוטף ביופיו ובקרבתו את האורחים ואתכם מכל הכיוונים. חפשו מקום שכולל גם פינות ישיבה ורגיעה מול הכחול המשגע עם אזור שיתאים לחופה במידה ותרצו לקיים אותה מרחק נגיעה מהים.

מול הים אבל עם כל הפינוקים


בניגוד לחתונת חוף, שמתקיימת על החוף עצמו ודורשת אישורים מיוחדים, יצירת גישה לאזור, הבאת ציוד מתאים מגנרטורים ועד ריהוט, קייטרינג שפועל בתנאי חוץ, הרי שבחירת אולם אירועים מול הים מאפשר לכם ליהנות משני העולמות במקום אחד. אולם מטופח ומעוצב ששוכן מול הים עם שטח חיצוני שמכניס את אווירת הים פנימה והיכל פנימי כך שניתן ליהנות מיופי הים דרך הוויטרינות השקופות גם בימים הקרים, קייטרינג הבית ששומר על סטנדרטים קולינריים גבוהים וכמובן תשתיות וציוד מתאים לריקודים, הופעות, הקרנת סרטונים או מצגות, סידורי ישיבה לפי בחירה ועיצוב בהתאמה אישית, חנייה צמודה והגעה פשוטה לאולם. בדקו אם המקום מציע גם לאונג' מפנק להכנות המקדימות לאירוע, פינוקים לפני החופה, הירגעות וארגון של השמלה, האיפור, עיצוב השיער והמנוחה לפני הכניסה המרשימה לאירוע עצמו וגם הוא, כמו כל המקום, צופה לים.

חתונה מול הים מביאה עמה אווירה רומנטית וקסומה, מראה בלתי נשכח שנראה נהדר בכל עונה ובכל שעה ביום, אפשרות ליהנות מחוויית אירוע ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על הגשמת חלום של אירוע הכי קרוב שיש לים התיכון.