אירוע קטן ובלתי נשכח

אחת הדילמות שמעסיקות זוגות שעתידים להינשא היא – האם לקיים אירוע חתונה קטן באווירה אינטימית או אירוע גדול ורב משתתפים. כמובן שלכל החלטה שתקבלו תהיה השפעה על סגנון ואופי האירוע וכמובן ההיערכות המקדימה והעלויות הנלוות.
בשנים האחרונות יותר ויותר בוחרים באירוע קטן ומכמה סיבות מרכזיות: לאירוע קטן אפשר להזמין את האנשים הקרובים לכם ביותר, שאתם באמת מכירים ואוהבים ותרצו שיחוו אתכם את הרגעים המרגשים של חייכם. בניגוד לאירוע גדול אליו לעיתים מגיעים חברים של ההורים שלא פגשתם מאז ימי הגן או אין לכם מושג מי הם.
באירוע קטן אפשר להקדיש תשומת לב אישית כמעט לכל אורח ואורח, כי אין הרבה מוזמנים ויש מספיק זמן לעבור בין כולם, להודות לכל אחד באופן אישי והאורחים בעצם מקבלים מכם יחס VIP וגם הם, בינם ובין עצמם, יכולים לשוחח בשקט ובנעימים.
חתונה קטנה פחות מסובכת לארגון בהשוואה לחתונה גדולה. ניתן לבחור שיטת הגשה על פני בופה או בבופה ולחסוך את התורים הארוכים ליד השולחנות וכן להשקיע בתפריט ובתוכנית אומנותית ובמתנות לאורחים ולמקסם את התקציב, כך שכל אורח ואתם תיהנו מזמן איכות בכסף שחסכתם על כמויות גדולות של אוכל, אולם גדול וכדומה.

החלטתם ללכת על קטן, אבל לחגוג ובגדול? לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם במשימת הארגון.

 

אידיאלי לחגיגות קטנות – אולם אירועים אינטימי

התחילו בבחירת אולם אירועים שמתאים למספר המוזמנים שבכוונתכם להזמין. רצוי להעדיף מראש אולם קטן, כיוון שחתונה קטנה עשויה ליצור תחושה של בדידות וריקנות כאשר היא נערכת בהיכל רחב ידיים.
חשבו על זה כמו חליפה שתפורה בדיוק למידות שלכם – אולם אינטימי המתאים לאירוע קטן במרכז בו תוכלו לסדר את הישיבה כך שהאורחים יוכלו לשוחח זה עם זה ולהכיר אחד את השני לעומק ואתם תוכלו ממוקם מושבכם לשמור אתם על קשר עין.
שימו דגש על עיצוב בסגנון המועדף עליכם, בין אם קלאסי או מודרני, גישה נוחה להגעה, אפשרות לערוך חופה ייחודית תחת כיפת השמיים וריקודים במתחם סגור אופנתי ובדקו אם קיימת אופציה ליהנות הן ממרחב פנימי והן ממרחב חיצוני במקום אחד.

מטעמים משובחים – נפלאות הקייטרינג

החוויה הקולינרית משחקת תפקיד חשוב בכל חתונה ועל אחת כמה וכמה בחתונה קטנה בה באמת אפשר לבחור בקפידה את המטעמים שישתלבו בתפריט המפנק.
שימו לב שמדובר באולם שמציע שירותי קייטרינג איכותיים כולל אפשרות של בופה או הגשה לשולחנות לפי בחירתכם, שניתן לעצב את השולחנות בסגנון ייחודי ולהציג את המנות (במידה ובחרתם בבופה) בדרך אטרקטיבית במיוחד. המגוון בעל משמעות – בחרו מנות שיתאימו לחיך הן של צמחוניים וטבעוניים, מנות אחרונות מושקעות וכמובן – פתיחים מעוררי תיאבון. ניתן לקבוע את החתונה לשישי בצהריים ולערוך ארוחת בראנץ' מפנקת במיוחד…בכל מקרה, חשוב לבצע הליך טעימות מקדים על מנת להתרשם באופן אישי מטיבן של המנות.

תוכן שעושה הבדל גדול

חשבו על תוכנית אומנותית שתתאים לאופי החתונה. למשל, מופע ייחודי, עמדות מגנטים, פעילות חברתית בה כל מי שיחפוץ יוכל להשתתף. וודאו שבחרתם אולם עם מערכת סאונד מתקדמת לשלב הברכות, הצגת מצגת או הקרנת סרטונים חווייתיים. בחרו פלייליסט לשלב הריקודים ובחרו מזכרות לאורחים שיביעו את הכרת התודה על בואם. שוחחו מראש עם הצלם, כך שיוכל לתעד את האירוע וגם לצלם אתכם עם כל אחד מהמוזמנים – בחתונה קטנה זה בהחלט אפשרי!

באירוע קטן ניתנת לכם הזדמנות ממשית לשים לב לפרטים הקטנים ביותר. החליטו לטובת מה תרצו להקצות את התקציב של החתונה, בין אם זה אולם יוקרתי ומושקע, עיצוב השולחנות, מתנות לאורחים, צלם איכותי וכדומה. מה שבטוח זו תהיה חתונה קטנה אבל בלתי נשכחת.