הכנת הגינה שלכם לאירוע משפחתי

אם אתם סוף סוף זכיתם לכבוד לארח את כל המשפחה, כדאי שתכינו את הגינה שלכם לקבלת קהל המונית. מצד אחד צריך לדאוג שהגינה תישאר שלמה ומצד שני יש צורך לעצב אותה ולטפח אותה במיוחד לאורחים שמגיעים ולכן צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.

ליצור את האווירה הנכונה

אנשים רבים חוגגים אירועים חשובים בחצר ביתם, לעתים בריתות ולעתים בת מצוות או בר מצוות, לפעמים זהו יום נישואין, לפעמים חג ולפעמים אפילו חתונות. למעשה אין צורך בגינה גדולה במיוחד כדי לחגוג אירוע אפילו לא כשמדובר בכמות גדולה של אנשים, כי תמיד אפשר לשלב את הגינה עם הסלון וליצור רחבה אחת מאוד נוחה ומעוצבת. זה הזמן להכין את הגינה שלכם באווירה הנכונה שתתאים לאירוע וחשוב לזכור שיום הולדת לילדים קטנים זה לא הכנה של הגינה לברית או לאירוע חשוב יותר אחר. כך תימדד גם רמת ההשקעה שלכם אך יש כללים אוניברסליים.

לקצץ את הדשא ומה שלא נחוץ

קיצוץ הדשא היא אחת המשימות החשובות והעיקריות שיהיו לכם בהכנות של הגינה לקראת האירוע שאתם הולכים לחגוג. על דשא גבוה לא נוח לדרוך ולמעשה הקיצוץ הוא לא רק עניין של עיצוב אלא גם של נוחות האורחים שלכם. יתרה מכך, אם נופל משהו על הדשא יהיה קשה למצוא אותו וכל מקרה זו לא צורה לארח. דשא קצוץ יהיה יפה יותר ונעים יותר בכל אירוע, וזה לא דורש מכם הרבה אלא רק לקצץ יום או יומיים לפני האירוע וניתן גם שבוע לפני אם זו לא העונה הגשומה והדשא לא צומח מהר. בנוסף, צריך לגזום את העלים שיכולים להפריע לאורחים ולצמצם את הגינה, וכאלו שלא נראים טוב.

לא לשכוח את התאורה

אחרי שדאגתם לטפח את הגינה עם כלי גינון שברשותכם ואחרי שדאגתם לקצץ את הדשא, חשוב לחשוב על הקישוטים שתתלו ועל שאר הדברים שישפיעו על המקום. אחד מהחשובים שבהם היא התאורה, וזה הזמן לדאוג שיהיה מספיק אור בגינה כדי שיהיה מהנה לשבת בה. מנורות לד לבנות וגם כאלו שיאירו על הגינה בצבעים יכולים להיות פתרון דקורטיבי ושימושי במיוחד גם לאחר מכן.