איך לבחור חברה להשכרת ציוד לאירועים

רוב הישראלים מגיעים בהמוניהם לאולמות וגני אירועים כדי לבחור את המקום הבא לחגוג את האירוע שקרב ובא אך יש אפשרות לחגוג בכל מקום עם הציוד המתאים. יש חברות רבות שמשכירות ציוד לאירועים אך גם שמחליטים לבחור באפשרות הזו צריך לוודא שבוחרים נכון.

משכירים ציוד מחברה לאירוע הבא? כדאי שתכירו את כל העסקה

יש הרבה יתרונות להשכרת ציוד לאירועים מחברה חיצונית. במקום לשלם מחיר גבוה לאולם או לגן אירועים או לחפש מקום זול לרכישת ציוד ובכך גם להתפשר על האיכות וגם להיתקע עם הרבה ציוד שאתם לא תצטרכו לאחר האירוע, אפשרות השכרת הציוד הולכת ונהיית נפוצה יותר ויותר. ניתן להשכיר ציוד שמספיק בדיוק לכמות המוזמנים החל מפינות ישיבה ועד שולחנות, כיסאות וכלי הגשה אך פעמים רבות העסקה לא ברורה על כל סעיפיה, בין אם במכוון ובין אם לא, והצרות יכולות להגיע יחד עם הוצאות שלא ידעתם עליהן. זו הסיבה מדוע עליכם להכיר את כל הסעיפים ולבחור היטב.

איך לבחור חברה להשכרת ציוד לאירועים?

החברה שממנה תשכירו את הציוד צריכה להיות חברה מוכרת ואמינה. בדרך כלל החברה מבקשת מקדמה מסוימת כאשר יש חברות שמבקשות את כל התשלום מראש. לא אמורה להיות בעיה מצדכם לשלם את המחיר המבוקש אך חשוב שזו תהיה חברה מוכרת שלא תספק ציוד קלוקל או ציוד בכמויות קטנות ממה שביקשתם ולאחר מכן לחפש תירוצים בלי לפצות אתכם כספית.

השכרת ציוד לאירועים בלי פשרות

אל תתפשרו על המגוון שאמור להיות מוצע לכם. חפשו אצל מספר חברות להשכרת ציוד את כל האפשרויות שהן מציעות וכך תדעו שאתם בוחרים מה שמתאים לכם ולא מה שיש. מחפשים אירוע בעיצוב צעיר? אל תתפשרו על חברה שלא מציעה לכם פינות ישיבה מותאמות כמו פופים או מיזרונים. רוצים לקיים אירוע עם סעודה ל-50 מוזמנים? אל תקבלו תשובה כמו "אין לנו מספיק כיסאות בתאריך הזה" כי זו לא תשובה שאמורה לספק אף אחד שהולך לחגוג אירוע של פעם בחיים.

מתי הציוד אמור להגיע?

ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים

יכול להיות שקבעתם עם החברה את כל הכמויות ואת סוג הציוד שאמור להגיע אבל הציוד אמור להגיע רק חצי שעה לפני הגעת המוזמנים. לא תמיד זה יהיה מקובל ועליכם לוודא בדיוק על מה את משלמים וכמובן זה תלוי בסוג האירוע. גם בחגיגה ביתית לא תרצו שהציוד יגיע ברגע האחרון וכך תצטרכו לפעול בלחץ. ודאו מראש כמה זמן טרם האירוע הציוד יגיע וכמה זמן הוא יישאר אחרי סיום האירוע, בעיקר באירועים שזמן הסיום גמיש.

האם ההובלה וההקמה כלולים במחיר?

מצאתם חברה שמספקת לכם השכרת ציוד לאירועים מגוון ומושלם בדיוק כמו שרציתם, המחיר נוח מאוד ואתם כבר עומדים לסגור את העסקה. זה יכול להיות תסריט מושלם אך כדאי לכם לוודא היטב שהמחיר כולל את ההובלה, הסידור במקום ואת ההרכבה במידה ויש צורך להרכיב דבר מה כמו למשל רשת הצללה או ריהוט בר. כמובן שאתם לא תהיו אלו שיעשו זאת אך יכולה להיות עלות נוספת דבר שכדאי שתדעו מראש.

הכל עניין של שירות לקוחות

כשאתם חוגגים את האירוע הבא שלכם ומשכירים ציוד מחברה חיצונית, הכי חשוב זה ששירות הלקוחות שלה ימצא חן בעיניכם. האירוע אמור להיות דבר חיובי וחגיגי ולא תרצו חברה שלא באה לקראתכם בבקשות מיוחדות או בגמישות לקראת האירוע בכל נושא שתצטרכו. חברה שתעשה עליכם רושם טוב והכימיה ביניכם תהיה טובה יכולה להיות החברה הקבועה איתה תחגגו את כל האירועים הבאים שלכם.