אביזרים נלווים לחתן ולכלה

חתונה היא אירוע מיוחד ומשמעותי

ההחלטה להתחתן מגיעה בדרך כלל לאחר זוגיות משמעותית וטובה לאורך שנים. בשל כך, חשוב כי החתונה עצמה תתאים לאופיים של בני הזוג ותבטא את אהבתם באופן המיטבי. תכנון החתונה הינו הליך מורכב הכולל שלבים רבים. חלקם גדולים ומשמעותיים יותר, כדוגמת בחירת מקום האירוע ושירותי הקייטרינג וחלקם קטנים אך משמעותיים לא פחות, כדוגמת סידורי הפרחים, קישוטים, זר לכלה ועוד. חשוב לכלול בתקציב האירוע גם את הפרטים הקטנים על מנת לוודא כי אנו מודעים להיקף ההוצאות הכולל ולמנוע הפתעות. בבואנו להחליט על ספק, חשוב לבצע סקר שוק מקיף על מנת להשיג את התמורה הטובה ביותר לכספינו.

לאילו פריטים נזדקק?

  • אביזרים לכלה – לאור חשיבותו של יום החתונה, כל כלה רוצה להיראות במיטבה ועל כן זקוקה לפריטים שונים. שמלת הכלה היא כמובן הפריט החשוב ביותר אך זו איננה עומדת כשלעצמה. כל כלה זקוקה לזר פרחים אותו תחזיק בידה במהלך הטקס. כדי לבחור זר כלה, כדאי לבקר בחנויות פרחים המציעות מגוון רחב של אפשרויות ומסוגלות להתאים לכל כלה את הזר המושלם. כדאי בנוסף להכיר סוגים שונים של פרחים וצבעים על מנת לייצר שפה משותפת בינינו לבין מוכר הפרחים. ככל שנדע יותר, נוכל לקבל החלטות בצורה טובה יותר.
  • אביזרים לחתן – חתנים אינם מסתובבים בדרך כלל עם זרי פרחים אך זקוקים לאביזרים משלהם. החל בחליפת החתן והתאמתה המיטבית וכלה בטלית הדרושה לטקס החופה. יש לדאוג לפרטים הקטנים על מנת שהאירוע יהיה מושלם ככל הניתן. חתנים שונים עשויים לבחור בתוספות ואביזרים שונים בהתאם להעדפותיהם אך חשוב לדאוג מראש לכל אלו.
  • אביזרים כללים – קישוטים לרכב הכוללים סרטים ופרחים, סידורי פרחים ואובייקטים המיועדים למרכזי שולחנות וכן עציצים גדולים המוצבים בפתח וסביב החופה, כל אלו דורשים מבני הזוג להסתובב בחנויות ובקרב ספקים ולבחור את הפריטים המתאימים להם בדיוק. כדאי לשאול בכל מקום מה זמן האספקה על מנת שהפרחים יהיו טריים מספיק אך יהיו מוכנים בזמן.

רכב חתונה עם זר כלה

היכן למצוא אביזרים לחתן ולכלה

במידה והחלטנו לשכור את שירותיו של מפיק אירועים, אין צורך לחפש בעצמינו – המפיק ידאג להפנות אותנו למקומות הנכונים ולסייע לנו בתהליך הבחירה. אם החלטנו לתכנן את האירוע בעצמינו, כדאי בשלב ראשון לברר באינטרנט ובטלפון היכן ניתן להשיג את הפריטים הדרושים. לאחר מכן, יש להסתובב באופן פיזי בין חנויות וספקים שונים ולראות באופן מוחשי את הפריטים בכדי לקבל החלטה מיטבית. אין זה מומלץ להזמין הכל דרך האינטרנט או הטלפון משום שבמקרים מסוימים, אין התאמה מלאה בין התמונה או התיאור לבין הקיים בפועל. יש לבקש הצעת מחיר בכל מקום ולברר היכן נוכל לחסוך בכדי שלא להוציא כסף מיותר – שהרי עלות האירוע גבוהה כשלעצמה. חשוב לדאוג לפרטים הקטנים – הרי הם אלו שעושים את האירוע לשלכם.