תכנון בוקר יום החתונה

אחד הימים החשובים בחיינו הוא יום החתונה שלנו עם בחיר או בחירת ליבנו, שבו אנחנו רוצים שהכול יהיה מושלם, כיפי ובעיקר בלתי נשכח. כל כך חשוב לנו שערב החתונה יהיה מושלם, עד כדי כך, שאנחנו מתכננים כל פרט ופרט בערב הגדול – האולם, הקייטרינג, המוזיקה, זמר אורח, הפתעות לאורחים, קישוט האולם או גן האירועים, הפקה, שמלה, שיער, צלם ומה לא. האמת? שבדרך כלל התכנון עובד ואכן הערב עובר ללא תקלות אבל, זוגות רבים שוכחים לתכנן את בוקר יום החתונה ולכן, מגיעים לערב כשהם מבולבלים, לחוצים ואפילו חסרי סבלנות במקרים מסוימים, מה שעלול להרוס את כל הערב. אז איך כדאי להתכונן לבוקר החתונה שלכם ומה לכלול בו? בואו נראה.

הסירו דאגות מיותרות

הדבר הראשון שעליכם לוודא הוא, שבבוקר יום החתונה לא יהיו לכם דאגות מיותרות על הראש. דאגו לקחת חופש מראש מהעבודה ובימים שלפני החופש לסיים את כל הפרויקטים הדחופים, שלא יטרידו אתכם בשאלות בהולות בבוקר החתונה. בכלל, חשוב לתכנן מראש כל חלק מיום החתונה, אפילו ברמה של איפה נאכל ארוחת בוקר בתל אביב ביום החתונה? בהנחה שאתם מתגוררים באזור תל אביב, אבל זה יכול להיות גם בכל מקום אחר בארץ – העיקר שתדעו איפה להתפנק.

 

בוקר יום החתונה

ארוחת בוקר ביום החתונה

אחרות בוקר בבית קפה זה אחד הדברים הכי מפנקים שיש, לא כך? הביצים הטריות העשויות לבחירתנו, המטבלים המגוונים, הסלט הטעים, הלחם החם, כוס הקפה ומיץ התפוזים המרענן שלצידה. תאמינו לנו, שבבוקר החתונה אל תרצו להתמודד עם הכנת ארוחת בוקר או עם תהיות לגבי מה לאכול – בדרך כלל זה נגמר בכך שהחתן והכלה המיועדים כמעט ולא אוכלים ומגיעים מותשים וחסרי אנרגיות לערב. בחרו מקום מפנק מראש, שבו תאכלו את ארוחת הבוקר של יום החתונה – טיפ קטן נוסף – בחרו במקום שקרוב לביתכם או לסלון הכלות.

על הנייד וניידות ביום החתונה

בין התפקידים החשובים שנועדו להקל על החתן והכלה ביום חתונתם, נמצאים תפקיד הנהג ותפקיד השושבינה. למה אלה כל כך חשובים? לגבי הנהג – בדרך כלל מדובר בחבר קרוב של הזוג (על פי רוב של הבעל אבל כבר היו מקרים…), שאמור לא רק לקחת אתכם ממקום למקום, אלא גם ללוות את הבעל ולהרגיע אותו בשעות המותחות בהן הכלה מתכוננת ארוכות בסלון הכלות, תוך שהוא דואג לקישוט האוטו, איסוף זר פרחים לכלה, איסוף החתן, איסוף הכלה וליווי הזוג לאורך הצילומים המקדימים לחתונה.
התפקיד השני, קשור יותר בכלה – תפקיד השושבינה. בדרך כלל מדובר בחברתה הטובה של הכלה, שבין השאר, אמורה גם לענות לשיחות הטלפון הרבות שמקבלת הכלה ביום החתונה, הן מחברים, בני משפחה והאורחים הצפויים והן מספקי השירות השונים. כך שגם היא, תפקידה ללוות את הזוג ולהרגיע אותם. אז וודאו שאתם בוחרים באנשים הנכונים למשימה וזהו – תיהנו!