התארגנות לחתונה בסלון כלות או במלון

ההכנות החשובות ביותר לחתונה

יש הרבה הכנות לקראת החתונה אך בלי ספק ההכנות הכי חשובות הן של יום החתונה, אלה שהגבר לא נחשף אליהן כלל. יש משהו מסקרן מאוד בכך שהגבר לא רואה את אשתו לעתיד עד לחופה עצמה אך יש כאלו שדווקא לא מאמינים בכך ואף נכנסים יחד לחופה או מתראים לפני כן ואפילו מקבלים יחד את פני האורחים. בכל מקרה כל הארגונים של האישה הם סיפור אחד גדול ביום שכולו פינוק. זה מתחיל בארוחת בוקר מפנקת וממשיך ביום שלם של איפור, תסרוקות ולעתים גם הכול מתועד בצילומים ובווידאו. חלק מהנשים בוחרות להתארגן בסלון כלות וחלק מחליטות להתפנק עד הסוף ולבלות בחדר משלהן במלון.

במה כדאי לך לבחור?

  • להתכונן ליום הגדולזו אחת השאלות שעולות בדרך לתכנון היום הגדול. יש חסרונות ויתרונות לכל אחת מהבחירות ונתחיל מסלון כלות. סלון כלות הוא מקום שמיועד לכלות אך חשוב מאוד לוודא שיהיה לכלה חדר משלה. כל כלה רוצה לקבל את כל תשומת הלב ואור הזרקורים ביום שלה ולא להרגיש בפס ייצור לכלות יחד עם כלות נוספות. התארגנות בסלון כלות זולה יותר מבית מלון אך לא מפנקת כמוהו. בסלון כלות לא תמיד יהיה אוכל ולכן הכלה צריכה לדאוג לכך בנפרד, וגם כשיש אוכל לא מדובר על ארוחה מלאה אלא על נשנושים ואולי מעט שתייה.
  • בסלון כלות יש אווירה מעט שונה ופחות אינטימית מבית מלון. בסלון כלות, גם אם הכלה מקבלת חדר משלה בסלון, החדר לא כולל מיטה או מקום רב לשים את כל החפצים שלה והיא גם לא יכולה לישון שם. לחלק מהכלות השהות בסלון כלות יכולה להיות מוגבלת מאוד במידה והיא מגיעה עם הרבה חפצים מה שהופך את הבחירה בבית מלון לכדאית יותר.
  • בית מלון מספק לכלה כל מה שהיא צריכה. בסופו של דבר הכלה מקבלת חדר יחסית מרווח בו היא גם יכולה לישון בלילה שלפני וכך להתחיל את היום מוקדם עד שהיא תראה את אהובה מתחת לחופה. בבית מלון אפשר להניח את המזוודה ולנוח מתי שרוצים, לתלות את שמלת הכלה וגם כשיש הפסקות בין האיפור לבין עיצוב השיער אפשר לחזור לחדר ולהירגע, יש מקלחת שתמיד נגישה וגם האוכל בבית המלון מאוד מפנק. רבות הן הכלות שמתחילות את יום החתונה שלהן בארוחה עם המשפחה או חברות טובות כשהכול מרוכז במקום אחד, בית מלון הוא הבחירה הטובה ביותר.

כששיקולי תקציב נכנסים לתמונה

למרות שבית מלון הוא זה שמכיל את כל הארגונים כולל מוניות מבית הכלה ועד אליו, כולל ארוחות שמגיעות עד לחדר ופינוקים בלי סוף, מדובר בהוצאה יחסית יקרה. גם כשמגיעים מ11 בבוקר ועד ל-11 בבוקר שלמחרת החתונה העלות יכולה להגיע עד ל-2000 שקלים. יש בתי מלון שמציעים מחירים זולים יותר אך סלון כלות יכול לעלות הרבה פחות.