לקראת החתונה – משימות משותפות לבני הזוג

הנה מגיע לו הרגע שמייחד אתכם ביחד גם מבחינה חוקית ומבחינת החברה- סוף סוף החלטתם להתחתן. אחרי הצעת הנישואין המרגשת והחתונה בפתח יש כמה משימות שיכולים לאפיין אתכם כזוג ולהראות גם את המשותף לכם וגם את הניגודיות. זה הזמן לצאת למשימות חשובות לקראת יום החתונה וקודם כל צריך להבין מה הם.

מתכוננים יחד לחתונהמשימות לפני החתונה

  • אחת המשימות החשובות ביותר אם לא החשובה מכול היא בחירת מקום החתונה. למעשה, זו המשימה הכי חשובה, גדולה וגם יקרה בו זמנית אך היא דווקא יכולה להיות הכי פשוטה. ראשית, צריך להבין שלא משנה איפה תחגגו, אתם תיהנו וזה יהיה היום המיוחד שלכם. שנית, חשוב לזכור שכשתגיעו לרגע הזה אחרי שנים ביחד יש סיכוי שכבר תדברו על זה, בעיקר כאשר תגיעו לחתונות של אחרים.
  • בחירת הדיג'יי ובחירת הקייטרינג, בחירת צוות הצילום וכל שאר הבחירות שתצטרכו לבצע יהיו בחירות חשובות לא פחות מאולם האירועים או המקום שבו תחליטו להתחתן. זה בדיוק הזמן לגלות התחשבות זה בזה ולהבין מה הטעם של השני ולמעשה מכל האפשרויות הרבות שהתעשייה מספקת בימינו, אין ספק שתמצאו משהו שהולם את שניכם ותמיד אפשר לגוון קצת מכל העולם של כל אחד.
  • לא כל המשימות יהיו קשורות לחתונה ואחת המעניינות ביותר שתעמוד בפניכם היא מסיבת הרווקים והרווקות. מה אסור ומה מותר, מי יגיע ומי לא, היכן תחגגו ובאיזה מועד, אלו רק נראות לכם תהיות קלות להחלטה אך הן ממש לא יהיו כאלה. תבטחו אחד בשני ואל תנסו לפסול מיד כל מיני רעיונות בלי ללמוד לעומק כיצד האחר חושב ותמיד תזכרו שזה הרגעים המהנים האחרונים שלכם בתור רווקים.
  • אחרי שהגבר בוחר לבד את טבעת האירוסין, הגיע הזמן לבחור טבעות נישואין וכאן יכולה להגיע בחירה משותפת. למעשה, כבר בבחירת טבעת האירוסין גברים כיום מעדיפים לוותר על אפקט ההפתעה ולבחור עם האישה אך על שלב זה עוד אפשר להתפשר ולבחור לבד. עם זאת, לבחור את הטבעת שתהיה על האישה כל חייה, זו שגם ככה לא אמורה להפתיע אותה בהצעת מרגשת, כדאי לבחור ביחד כדי לקלוע בול לטעם שלה.

תעשו הכול ביחד

אנשים רבים מפספסים את ההזדמנות הזו של טרום החתונה כדי להכיר זה את זה יותר טוב. גם אם אתם שנים ביחד, אתם לא מכירים אחד את השני ברגעים כאלו שמצד אחד יש התרגשות רבה ושמחה ומצד שני יש גם לחצים ובלבול. תעבור את התקופה הזו ביחד ונסו להימנע מריבים והכי חשוב- אל תוותרו על משימה אחת לחלוטין ותתנו רק לצד אחד מכם לבצע אותה רק כדי לא לריב או להמשיך להתווכח. זה הזמן לגשר על הפערים ולעשות הכול ביחד, כי מעכשיו זה רק ביחד.