איזה מועדון מומלץ לבחור לאירוע בת מצווה?

כשזוג מחליט לערוך חתונה, אז בדרך כלל הבחירה שלו היא בין גן אירועים לאולם. היום מרבית הזוגות בוחרים לערוך את האירוע בגן, אך זה לא מחייב כמובן, שהזוג מביא ילדים לעולם וצריך לערוך בריתה או בריתה, הם בוחרים לערוך אותה באולם קטן, במסעדה או בבית, במידה והם מחליטים לערוך אירוע משפחתי מצומצם. האירוע הגדול הבא שהם יצטרכו לערוך יהיה בר או בת מצווה לילדים.

כאן עולה שאלה, מה לבחור, האם לבחור גן, אולם, בית או אולי מועדון. אנחנו נבחן את השאלה הזאת בהקשר של אירוע בת מצווה, אירוע לילדה בת 12, מאחר והוא מגיע קודם אז זה יכול גם להשפיע על ההחלטה לגבי אירוע בר מצווה שיחול שנה אחר כך. בהנחה והבת היא בכורה כמובן.

בניגוד לאירועים של מבוגרים או אירועים שמיועדים לתינוקות שזה עתה נולדו, הרי שאירוע בת מצווה פחות מיועד לאולם או לגן אירועים, הרי באירוע שכזה אמורים להיות נוכחים ילדים וילדות בני כיתתה של הבת, הם ירצו לרקוד ולחגוג, אפשר לבד ואפשר כשההורים יושבים בצד ומסתכלים עליהם. בעבר היה נהוג לערוך אירועים שכאלה במתנ"ס או במועדון השכונתי. מאחר ואלה נעלמו מהנוף שלנו, אז האופציה שנשארה היא מועדון לבת מצווה.

כאמור מועדון בת מצווה זו אופציה הרבה יותר טובה מאשר אולם או גן אירועים, כי זה הרבה יותר מתאים לגיל המשתתפים, הרבה יותר מתאים לצרכים שלהם. אף על פי, כפי שנוכל לראות אנחנו יכולים להיות גם במועדונים שכאלה מוטיבים מסוימים שיש באולמות וגני אירועים, למשל מקומות ישיבה ושולחנות בהם אפשר לאכול.

מדוע מועדון לבת מצווה זו האופציה הטובה ביותר?

נתחיל מזה שמדובר במועדון. זה כבר יוצר תחושה הרבה יותר נעימה ומיוחדת, תחושה שמדובר במשהו שהוא הרבה יותר קרוב למה שהילדים מכירים ואוהבים מאשר אולם או גן אירועים. בדרך כלל במועדונים אפשר למצוא כל מיני מוטיבים שמזכירים דיסקוטקים רגילים, בין אם זו רחבת ריקודים גדולה, מראות, איכות סאונד גבוהה ועוד. צריך לזכור שמדובר במועדון לילדים ולא מועדון למבוגרים.

במועדון בת מצווה יש משהו פחות רשמי מאשר באולם או בגן אירועים. זה נשמע אולי מוזר, אך בדרך כלל בג

בת מצווה

ן או באולם, מעצם האירועים שנערכים בהם, יש משהו מאוד רשמי שפחות ידבר אל הילדים. לעומת זאת במועדון יש הרבה פחות רשמיות. הילדים הרבה יותר יתחברו לזה.

נקודה נוספת, במועדון בת מצווה, אפשר לשלב אלמנטים מגוונים שקשורים לילדים, בין אם זה ריקודים ובין אם זה אטרקציות שונות שכוללות משחקים ועוד מגוון רחב של דוגמאות. כל מה שצריך לעשות זה לדעת כיצד לחלק את המקום בצורה נכונה ולמצוא את הדברים שהילדים אוהבים לעשות.