הדפסה על מגנט- מזכרת לאירועים

כיום חלוקת מזכרות הינה חלק בלתי נפרד מעריכת אירועים מכל סוג

כאשר אנו עורכים אירוע, בין אם מדובר בחתונה, מסיבת רווקות, כנסים או ימי הולדת, אנו מחויבים כיום לספק לאורחינו מזכרות מהמאורע, ואם ניתן אז ליצור גם כמה מזכרות עבורנו. אחת מהדרכים הפופולריות ביותר כיום ליצירת מזכרות הינה באמצעות הדפסה על מגנט.

פנו לבי דיגיטל בית דפוס דיגיטלי להדפסה מושלמת על מגנטים

אז מהי הדפסה על מגנט ומה כדאי לדעת עליה?

  • מהי הדפסה על מגנט: הדפסה על מגנט הינה בעצם שיטת הדפסה המאפשרת לנו לפתח תמונות על דף תמונה שמצדו השני נמצא מגנט. באמצעות חתיכת תמונות אלו והוספת פרטי האירוע, ניתן ליצור בקלות מזכרת אישית אשר כל אורחי האירוע יוכלו ליהנות ממנה, דבר אשר הפך את ההדפסה על מגנטים לפופולרית ביותר בקרב עורכי מסמגנטים בי דיגיטליבות וכיום ניתן למצוא צלם מגנטים כמעט בכל אירוע.
  • חלוקת המגנטים: אחד היתרונות המשמעותיים של הדפסת מגנטים הינה פשטות הפעולה, אשר מאפשרת הדפסה של מגנטים במקום האירוע באופן מידי, כך שאנו יכולים לצלם תמונות של משתתפי האירוע ולחלק אותן לאחר כמה דקות. בצורה זו, אנו יוצרים עניין סביב המגנטים באירוע, דבר אשר מוביל יותר אנשים לרחבת הריקודים והופך אותם לפעילים יותר באירוע עצמו מתוך תקווה להצטלם. לרוב מתבצעות כמה חלוקות של מגנטים מרוכזות במהלך האירוע, כאשר רק תמונות טובות מפותחות למגנט.
  • הדפסת מגנטים ייחודיים: היות והדפסה על מגנטים הפכה לדבר שבשגרה בכל הנוגע לארגון אירועים, רבים מחפשים כיום דרכים יצירתיות לביצועה בצורה אשר לא תהיה דומה לצורת ההדפסה בכל שאר האירועים. כיום אנו יכולים להדפיס תמונות על מגנטים גדולים ביותר או קטנים, מגנטים מסוגים שונים, ליצור עיצובי מסגרות שונים ועוד, כך שכל אחד יכול לבחור את סגנון ההדפסה המתאים עבורו ועבור האירוע שלו, ולייחד את הדפסת המגנטים באירוע מזאת שאנו יכולים למצוא בכל מסיבה סטנדרטית.
  • שמירת התמונות: להדפסה על מגנטים ייעודים נוספים מלבד חלוקת מזכרות לאורחי האירוע, והיא משמשת אותנו גם לאחר שהאירוע מסתיים. כיום, כאשר אנו מנסים לתעד כמה שיותר מכל אירוע שאנו עורכים, נרצה לתעד גם רגעים מיוחדים בו ואת האורחים שהגיעו לאירוע. התמונות שמפתחים על המגנטים הינן תמונות דיגיטליות, ולכן ניתן לשמור אותן על מחשב או כל אמצעי דיגיטלי אחר לאחר האירוע, ולהגדיל את כמות התמונות שצולמו. אמצעי זה יעיל ביותר בייחוד באירועים בהם אין צלם תמונות רגילות.

הדפסה על מגנט יכולה לשדרג לנו כל אירוע ולשפר את החוויה עבורנו ועבור אורחינו

הדפסה על מגנט הופכת לחלק מהאירוע, מגדילה את השתתפות האורחים במה שמתרחש סביבם, והיא מתאימה לכל אירוע, ולכן אם נרצה להביא אטרקציה לאירוע שלנו אשר תשפר את החוויה הן עבור אורחינו והן עבורנו, כדאי שנשקול הזמנת צלם מגנטים.