עמדת ברכות בכניסה לחתונה

על העיצוב של עמדת ברכות בכניסה לחתונה שלכם

החתונה שלכם הולכת להיות מרגשת במיוחד, ואתם כמובן כבר עכשיו צריכים לתכנן  את כל המזכרות שיישארו לכם ממנה. לכן למשל אתם כבר מתאמים מראש צלם, ואפילו צלם מגנטים לחתונה שלכם. אולם, יש עוד היבט שכדאי לשים לב אליו – וזו השאלה של הברכות לחתונה שיישארו. אנחנו לא מדברים על הברכה שיגידו הנאומים השונים בטקס. אנחנו מדברים על ברכות שאנשים כותבים לכם ונותרות כמזכרת. בעבר, היה מקובל שיש ספר אורחים שבו כותבים את הברכות. אולם זה במידה רבה חלף מן העולם ונחשב לעניין מיושן. כיום מדובר בעצם על עמדה שבה אפשר לתעד את הברכות השונות, בשיטות שונות ויפות – וזה בעיקר קשור לשיטות העיצוב האפשריות. אז איך מעצבים ואיך מברכים?

 

כמה שיטות שונות לעיצוב מיוחד

  • ברכה על תמונות שלכם – דרך אחת לשמור ברכות בצורה מיוחדת, ולאפשר לחברים שלכם לכתוב את הברכה באופן מיוחד, הוא לעצב את פינת הברכות עם תמונות שלכם. איך זה עובד? מביאים המון תמונות שלכם שיהיו תלויות על לוח מיוחד (אפשר לרוב על לוח עם חוט ואטבים קטנים). לעתים אלו תמונות פולארויד, שקל מאד להפקיד אותן במהירות – ואלו יכולות להיות תמונות ישנות שלכם, או כאל ושצולמו במיוחד עבור העמדה. כך או כך, החברים לוקחים בכל פעם תמונה, הופכים אותה ועל הצד הריק כותבים את הברכה ומחזירים למקום. התוצאה בסוף – יש לכם עשרות תמונות שלכם עם הברכות של החברים, ומה יותר יפה ומרגש מזה?
  • לוח, גיר ומצלמה – עוד אפשרות לתעד את הברכות של החברים שלכם בכניסה לחתונה, הוא עם לוחות וגירים. איך זה עובד? כשהחברים כננסים הם מקבלים לוח וגיר, ועליו כותבים את הברכה. כעת הם מתעדים את זה בצילום – אפשר שזה יהיה עם הצלם, צלם המגנטים, צלם ייעודי, או פשוט עם תא צילום שיוצב במקום (לרוב זה הכי נוח ומקובל). ברגע זה מצולם, לא רק שיש תיעוד של ברכות, אלא גם של החברים עצמם – והם יכולים להצטלם עם אביזרים מצחיקים, לחייך למצלמה, וליהנות מכל רגע. אתם מצד שני – נהנים מתיעוד מדהים של החברים והברכה שהם כתבו גם יחד!עמדת ברכות בחתונה
  • ברכה מצולמת – עוד דרך מיוחדת לתעד ברכות שהחברים שלכם יגידו לכם בחתונה, היא לא בעזרת מה שכתוב, אלא מה שנאמר. הכרנו את תאי הצילום, וזה יכול להיות יפה מאד אם תבחרו בתאים שגם יכולים לבצע צילום בווידאו. החברים יצלמו את עצמם בכניסה לחתונה מברכם אתכם, ולכם יישארו סרטונים של כולם מברכים אתכם – וזה יהיה מאד מרגש.

 

יש המון דרכים לעצב וליהנות

כמובן שיש עוד שיטות שונות לעצב את עמדת הברכות בכניסה לחתונה שלכם, ואתם גם יכולים לחשוב על עוד שיטות – כולל גם שיטות DIY של עשה זאת בעצמך. הדבר החשוב הוא שהפינות הללו תמיד יראו מושקעות, ושהתוצאה תהיה יפה.