מקומות מיוחדים לחתונה בצפון

נושאים רבים מעסיקים זוגות צעירים שפוסעים לעבר היום המיוחד שיסמן את תחילת חייהם המשותפים

ההתרגשות בשיאה, עליכם לבחור קייטרינג, דיג'יי ובתוך כל ההמולה גם לוודא שהחמות לא יפרצו במלחמה עד להגעת היום המיוחל. מדובר אמנם בתקופה מאושרת ומלאת תקוות וציפיות, אך היא גם ללא ספק מלווה בחששות רבים והחלטות שיש לבצע בכובד ראש. אין ספק שאחד הנושאים המרכזיים בעיצוב החתונה של כל זוג וזוג הוא בחירת מיקום האירוע, שכן החלטה זו יכולה לקבוע את אופי היום כולו. החתן והכלה לעתיד צריכים לבחור בין שלל אולמות, להתלבט בשאלה האם לבחור באולם חתונות בדרום או בגן אירועים בצפון ולגבש את התמונה הכוללת- כיצד הם רוצים שיראה היום המיוחד ביותר בחייהם. מדובר בהחלטה חשובה ביותר שעשויה להשפיע על מהלך האירוע כולו, ובחירה מוצלחת תוכל להוביל את הערב להצלחה מסחררת. במהלך החיפושים יתקלו הזוגות הצעירים במגוון אפשרויות רחב שיכול לגרום לכל אדם למעט בלבול, ולכן בראש ובראשונה נרצה לשאול את עצמנו איך תמיד חלמנו שהחתונה שלנו תראה, ואיזה אתר יוכל להגשים חלום זה בצורה המוצלחת ביותר. עם זאת, לוקיישן מאכזב יוכל להוביל לתחושת פספוס וחרטה, ואלו כמובן הרגשות האחרונים שנרצה לחוש כשנזכר ביום החתונה. לכן, יש לקבל את ההחלטה המשותפת כך שכל אחד מבני הזוג ירגיש שהחתונה עומדת בציפיותיו ואף מתעלה מעליהם.

בבחירת גן אירועים בצפון, נרצה להחליט בין מספר אפשרויות העומדות מולנו:

  • גן אירועים בצפון או אולם– לכל אחת מהאפשרויות היתרונות והחסרונות שלה, ויש לבחור ביניהם בהתחשב באופי בני הזוג, אופי האירוע המבוקש וכן בהתאם לעונת השנה. גן אירועים פתוח בצפון יוכל לאפשר למוזמנים להתחבר לטבע, לנשום אוויר צח וכנראה שגם במספר מוזמנים גבוה מאוד, הצפיפות לא תורגש כלל וכלל. עם זאת, גשם פתאומי או גל חום לא צפוי יוכלו לגרום חוסר נוחות למוזמנים ולזוג כאחד. אנחנו ממליצים על גן אירועים שהוא אכן אופציה נהדרת לריקודים תחת שמיים זרועי כוכבים, אך יש לקחת בחשבון גם את ההפתעות, הנעימות והמציקות, שיכול לתכנן עבורנו מזג האוויר.
  • ליד הכנרת- מה יותר נפלא מלחגוג על שפת הכנרת את היום המיוחד בחייכם? האוויר הפתוח, הנוף הצפוני כשברקע הכנרת נעה באדוות עדינות והכל בגן באווירה קסומה ובלתי נשכחת? אין ספק שלחגיגה כזאת יתרונות רבים, אך המוזמנים עלולים להיתקל גם בחסרון אחד מרכזי והוא הריחוק היחסי של המיקום. אמנם האותנטיות של המקום והשקט היחסי תורמים את חלקם לייחודיות האירוע, אך זמני ההגעה הארוכים בהם יתקלו מוזמנים רבים עלולים לצמצם את מספר המגיעים.גן אירועים בצפון
  • שטח פתוח- לזוגות שמסרבים ללכת בתלם ומעדיפים לחגוג את היום המיוחל בחיק הטבע, רק הם, משפחותיהם וחבריהם הקרובים ביותר, מסיבה בשטח הפתוח יכולה להיות הפתרון האולטימטיבי. לאירוע מסוג זה יתרונות רבים והחוויה יכולה להיזכר כיוצאת דופן במובן החיובי ביותר, אך אין ספק שארגון הילולה בשטח יכולה להערים קשיים בלתי רצויים על החתן והכלה. מכיוון שלא מדובר בגוף מסודר שיסייע להם ויספק הצעות מפתות לשירותי הסעדה ומוזיקה, האחריות והתיאום נופל כולו על הזוג המיועד, מה שיכול להוסיף לחץ לאירוע שרבים רואים כמלחיץ מספיק גם כך.

בהתקרב היום המיוחד, נרצה לעמוד בציפיות של בני הזוג ומוזמניהם

כדי לארגן אירוע בלתי נשכח, נתאים את אופי המקום לחזונם של בני הזוג ובהתאם לכך נחליט איזו מהאפשרויות תהיה המתאימה ביותר. בין אם מדובר באולם אירועים ממוזג או בחגיגה פרועה באוויר הפתוח, קיימות בכל רחבי הארץ אפשרויות רבות שלכל אחת מהן הקסם שלה- עליכם רק לבחור איפה תתחילו את חייכם כבעל ואישה.