מתנפחים להשכרה – איך בוחרים?

בתור הורים לילדים כל מה שאנחנו רוצים עוד טרם נולדו הוא שיהיה להם טוב, שיהיו בריאים ומאושרים לאורך כל הדרך. אחד הפרויקטים אשר חוזרים על עצמם מדי שנה ושנה הוא ארגון יום ההולדת – חגיגה שכולה צבעוניות, ריגוש, פעילות ומתנות עבור הילד או הילדה שלנו שכמובן גדלו בשנה. כחלק מתהליך הארגון אנו מחפשים אטרקציות ופעילויות שיהיו לילדים מעניינות, מרגשות, מפעילות ויעסיקו אותם בצורה כיפית במהלך יום ההולדת.
מתנפחים להשכרה הפכו להיות לאחת האטרקציות היותר מבוקשות ומשמחות ילדים – קטנים כגדולים.

איך בוחרים מתנפחים להשכרה – כאלה שיתאימו לאירוע שלנו בצורה מושלמת?

• שטח מול מתקן – עלינו לוודא שגודל המתקן בו אנו מעוניינים אכן מתאים לשטח החצר שלנו. אין אנו רוצים לבחור מתקן גדול מדי שימלא את כל השטח ויבלום אותנו מלמקם דברים נוספים כמו שולחנות עליהם נניח את השתייה והחטיפים, פעילויות נוספות, מוזיקה ועוד. יחד עם זאת, מתקן קטן שלא מנצל את כל הדשא שברשותנו יכול לאכזב את המשתתפים ולכן יש להשוות את גודל המתקן לגודל השטח.
• גילאים – חשוב לוודא שהמתקן או המתקנים המתנפחים אותם אנו מעוניינים להשכיר, אכן תואמים את גיל הילדים. יש סוגים רבים ומגוונים של מתקנים מתנפחים החל מטירה מתנפחת ענקית, דרך קיר טיפוס, בריכת כדורים ועד מתקן מים. לכן שווה לבדוק שאכן יש התאמה בין השניים.
• תקציב – טרם אנו בוחרים מתנפחים להשכרה, עלינו לבחון את התקציב אותו אנו מוכנים להשקיע ביום ההולדת. השוו מחירים בין כמה חברות להשכרת מתקנים מתנפחים וודאו שאתם לא חורגים מהתקציב, זאת תוכלו לעשות על ידי הכנת רשימה מסודרת עם כל הדברים בהם אתם צריכים להשקיע.

דברים נוספים שאפשר לשלב ביום ההולדת פרט למתקנים

• דוכני אוכל – היום יש המון סוגים של דוכנים ומכשירים מיוחדים אותם ניתן להשכיר. מכונת פופקורן, מתנפחיםמכונת ברד, מכונת יוגורט/גלידה, מכונת נקניקיות, מכונת צמר גפן מתוק ועוד. ניתן גם להשכיר טאבון להכנת פיצות או פוקצ׳ות חמות מהתנור עם שלל תוספות.
• בלוני הליום – קיימת האפשרות להשכיר מכונת הליום וכך לארגן את נושא הקישוטים בעצמכם עם בלונים בכל הצבעים והגדלים.
• מפעיל/ה, קוסם, ליצן – בהתאם לגיל הילדים ניתן לשלב אטרקציה נוספת שתארגן את הילדים ביחד. שעת סיפור, ליצן, קוסם שעושה קסמים ועוד שאר אפשרויות מדליקות.

זכרו, יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה ולכן שווה להשקיע כי בסוף מה שנשאר זה זיכרון מתוק.