דרכים מקוריות להצעת נישואין

הרגע המיוחל הגיע. אתם רוצים להציע נישואין לבחיר/ת לבכם, ומחפשים את הדרך הרומנטית והמקורית לעשות את זה, או לפחות את זאת שתשמח ותרגש אותם כמה שיותר. מכיוון שלפעמים נדמה שבעולם שלנו הכל כבר עשו, גם בתחום של הצעת נישואין, חשוב לנו להקדים ולהגיד: גם אם מישהו כבר עשה את מה שאתם מתכננים לעשות – זה הוא עשה ולא אתם, מה שהופך את הצעת הנישואין שלכם לשונה לחלוטין. ועכשיו – כדי לסייע לכם לבחור את הדרך האופטימלית עבורכם – הנה כמה רעיונות לאופן בו אתם יכולים להציע את ההצעה המיוחדת שלכם:

  • במהלך יום כיף – אפשר להפוך את הצעת הנישואין לדובדבן שבקצפת של יום כיף שלם. יום הכיף הזה יכול לכלול נסיעה בלימוזינה לספא וקבלת טיפול שלאחריו תאכלו ארוחת בוקר בריאה ומזינה ואת הטבעת תשימו בתוך הקינוח או ש"סתם" תכרעו ברך לפני כולם; הוא יכול לכלול טיול רומנטי שבסיומו תשלפו את הטבעת על חוף הים לאור שקיעה והוא יכול לכלול כל מה שכיף לכם לעשות ביחד, ושבמהלכו תישלף הטבעת.

 

  • בזמן טיסה בשמי הארץ – זו אמנם נראית כמו סצנה מתוך סרט, אבל היא בהחלט ניתנת ליישום גם בחיים האמיתיים. שוכרים מטוס פרטי לטיסה בשמי הארץ. מבעוד מועד מכינים שלט גדול או כתובת גדולה מאבנים, ודואגים שהטייס המלווה ינווט לאזור בערך באמצע הטיסה. אחרי הכול – אין כמו לראות את הכתובת "התינשא/י לי"?" מלמעלה, ואין כמו להגיד "כן" ולהיות, תרתי משמע – בעננים.

 

  • בהופעה – אין כמו הצעת נישואין בהופעה של הזמר / זמרת / להקה האהובים על בן/ת הזוג. היום, בעידן הפייסבוק, אפשר ליצור קשר כמה ימים לפני ההופעה עם האמן עצמו או עם מי שמייצג אותו, לספר שאתם רוצים להציע נישואין ולבקש שהאמן יקדישו לעניין זמן וגם שיר. אין ספק, שכשמקבלים טבעת על הבמה, אחרי שנהנים ביחד מהופעה מקסימה – זה אחד הדברים המרגשים והעוצמתיים שייזכרו עד קץ הימים.

 

  • בעיתון או באינטרנט – אם מקבלי ההצעה מאוד אוהבים לקרוא עיתונים או לגלוש באינטרנט, אפשר לשים מודעה בעיתון האהוב עליהם או באחד האתרים בהם הם גולשים. אין בכלל ספק, שההפתעה תהיה גדולה ושהתגובה תהיה הכי אותנטית בעולם, ואם הם יגידו כן – זה יהיה פשוט מושלם.

הצעת נישואין

  • על גבי המסך הגדול – אפשר לקבוע שיוצאים ביחד לסרט, אבל לא סתם סרט, אלא הסרט של החיים. לפני ההקרנה מתקשרים לנציגי האולם, מבקשים מהם להקרין שקופית שכוללת את הצעת הנישואין שלכם, ומקרינים אותה מיד לפני הסרט, או דווקא בסיומו – על פי ההעדפה האישית שלכם. אין ספק שזו תהיה הקרנה מיוחדת במינה, ושגם אם הסרט היה פחות מוצלח – הסוף יהיה הכי טוב בעולם.

 

  • איך שמתחשק לכם – כי בעצם, זה לא משנה אם הצעת נישואין נעשית באופן יוקרתי מפתיע במיוחד או באופן אינטימי כששניכם לבד, מה שחשוב הוא שהיא יוצאת מהלב – והופכת אתכם לזוג מאושר ואוהב.

אז אם התשובה היא כן – אתם יכולים לספר לכולם ולהתחיל בהכנות,
ואנחנו מאחלים לכם בשעה טובה והרבה מזל טוב!