טיפים לבחירת תקליטן לחתונה

בסקר מקיף שנערך עבור מגזין חתונות מוכר, השיבו למעלה מ-60% מכלל הנשאלים שאיש המקצוע הראשון אותו הם ביקשו לבחור לחתונתם היה התקליטן. תרצו או לא תרצו, הלב של האירוע שלכם, מסמר המסיבה, האיש שעליו יקום או ייפול דבר הוא התקליטן. בשורות הקרובות נסייע לכם לבחור בחכמה תקליטן לחתונה. כזה שירקיד את גדולי הביישנים בין האורחים שלכם וישאיר את המסיבה בחיים עד לשעות הקטנות של הלילה.

 

המלצות וביקורות – חיפוש תקליטן לחתונה

את שלבי החיפוש הראשוני לתקליטן נמליץ לעשות דרך היכרות אישית שלכם או של אחד המכרים שלכם. זו עשויה להיות חתונה שנכחתם בה ושזכרתם לטובה את האיש שמאחורי עמדת המוסיקה; המלצות של חברים או קרובים שהתחתנו לאחרונה; וכדומה. נכון, ניתן להתחיל לשוטט ברחבי האינטרנט, אך קחו בחשבון שחלק מהכתבות האובייקטיביות, כביכול, או הסופרלטיבים והמחמאות הינם ממומנים כך שרמת אמינותם לא גבוהה. בלי קשר, קשה מאוד למצוא זוג שהתחתן וקוטל את תקליטן האירוע שלהם. אם בכל זאת החלטתם לצוד את מפקד המוסיקה שלכם באמצעות הרשת, עשו זאת באתרים מהימנים (ויש כאלו), בחנו גם מספר ביקורות ותדירותן ולא רק את התוכן שלהם (תקליטן לחתונה שמקבל פרגון אחת לשנתיים – אינו עובד הרבה או אינו טוב מספיק, במרבית המקרים) וכמובן את האתר / הפייסבוק / המידע של התקליטן עצמו.

 

מפגש היכרות עם התקליטן

הרושם הטוב ביותר נוצר באמצעות מפגש ההיכרות, השונה לא מעט בין תקליטן אחד למשנהו. במרבית המקרים יתקיים המפגש בביתו של התקליטן (רושם ראשוני חשוב – האם ניכרת האהבה של המעומד למוסיקה ולמקצוע אותו בחר או שמא נראה הבית רגיל לחלוטין? ומה לגבי מכתבי / מזכרות תודה מזוגות מאושרים?). חלק מהתקליטן לחתונהתקליטנים מדברים בכלליות על הצפוי, הסגנון הרצוי, הקהל שיגיע לאירוע וכדומה. חלקם יורדים לעובי הקורה בצורה משמעותית יותר, ובוחנים את תגובותיכם לסגנונות מוסיקה שונים. במפגש, שאורכו לרוב בין 45 דקות לשעה וחצי, נסו להתרשם מאופיו של התקליטן (יהיה טוב ככל שיהיה, אם הוא לא אדם נעים מבחינתכם, אל תיקחו את שירותיו), מהרצינות שלו, מהפתיחות שלו להקשיב ולא לכפות וכדומה. כשתבחרו בתקליטן, תיפגשו איתו בשנית כשבועיים לפני החתונה לבחירת שירים וסגנונות מועדפים.

 

תקליטן לחתונה – מה לגבי המחיר?

נושא המחיר משמעותי לכל זוג העומד בפני יום נישואיו. מחירי התקליטנים נכון להיום (2016) נעים בין 4,000 שקלים לאלו המתחילים, הפחות מוכרים, שרוצים לבסס את שמם ועד 10,000 ₪ ויותר, לאלו הנחשבים לחביבי הסלבס או כאלו המועסקים בחברות אירועים והפקה המועסקות במיטב המועדונים ואירועי היוקרה בישראל. המחיר הממוצע נע סביב 5,000 ₪.

 

בחתימה חוזה הזמנת העבודה ודאו כי לתקליטן מצטרף עוזר המסייע לו בקשר עם מנהלי האירוע ועוד; התחייבות מצידו לעבודה ללא הגבלת סיום החתונה; וידוא זמני הגעה, ציוד, ציוד גיבוי וכו';פתרונות לתרחישים שונים (מחלה, כוח עליון, חתונה שמבוטלת) ועוד.

 

תקליטן לחתונה – הכוח שמאחורי השמחה! שיהיה במזל