הפקת אירועים פרטיים עם בידורית

מי שרוצה להפיק אירוע פרטי בבית או בחצר צריך להשתמש במערכות הגברה. במאמר הבא נביא טיפים לבחירת מערכות מן הסוג הזה ונבין מה מאפיין הפקה מוצלחת של אירוע בלתי נשכח.

היום כבר לא צריכים לשאת בהוצאות גבוהות על מנת להפיק אירוע פרטי. אפשר לעשות את זה באופן עצמאי ולהשיג יתרונות רבים. אירוע פרטי הוא הזדמנות לבלות עם חברים ובני משפחה, ליהנות מזמן איכות משותף עם ידידים וגם לשבור את השגרה.

את האירוע הפרטי נבחר להפיק בדרך כלל בבית או בחצר. אלו מקומות שמתאימים לאירועי יום הולדת ומסיבות קריוקי. לחילופין, ניתן להשתמש בשטחים ציבוריים מסוימים על מנת להפיק אירוע סולידי ולהזמין אליו קהל יעד מגוון.

כיצד בידורית יכולה לתרום לאירוע מוצלח

התנאי החשוב ביותר להפקת אירועים פרטיים הוא שימוש במערכת הגברה. בידורית יכולה לתת מענה על צרכי הלקוחות הפרטיים ויש לה מספר מאפיינים ייחודיים:

א. ניידות – דגמים מסוימים של מערכות הגברה הם ניידים לחלוטין. ניתן לשאת אותם ממקום למקום ולא להתחייב לאתר מסוים בלבד. הניידות מסייעת להפקת אירועים פרטיים בחוף הים, בבריכה או בכל מקום אחר. קל לסחוב את המערכות הניידות והמשקל שלהן נמוך מכפי שנהוג לחשוב.

ב. עלות – משתלם יותר לשכור או לרכוש בידורית מאשר להזמין חברת הגברה. מי שמפיק אירועים פרטיים לעיתים קרובות יכול לרכוש באופן חד פעמי מערכת הגברה משוכללת, בעוד אחרים יעדיפו להשכיר אותה לאבידורית ירוע ספציפי בלבד. בכל מקרה, העלות משתלמת בטווח הקצר והארוך והיא מבטיחה אירוע בלתי נשכח.

ג. איכות – הסאונד שאותו מפיקה בידורית ביתית עומד בשורה אחת עם הסאונד של מערכות הגברה מקצועיות. בשנים האחרונות הצטרפו דגמים חדשים של מערכות הגברה ויש גם שכלולים טכנולוגיים מרשימים. כל אלו מסייעים לשפר את איכות הצליל והמוזיקה במהלך האירוע.

ד. חיבורים – ניתן לחבר טלפון נייד למערכת הגברה ייעודית וכך להשמיע מוזיקה ישירות מאתרי אינטרנט, לצרף דיסק נייד כדי להביא מוזיקה מהבית וכמובן לשלב בין מיקרופון, רמקולים, סינתיסייזר ועוד. מגוון החיבורים של מערכת הגברה מתאים לשימוש פרטי או מקצועי והוא מיועד גם לתקליטנים מנוסים.

 

טיפים לבחירת בידורית והפקת אירוע

הדבר החשוב הוא לבחור מערכת הגברה שמתאימה לאופי האירוע. כדאי לקחת בחשבון את מספר המוזמנים, את המקום בו עורכים את האירוע וגם את תנאי הסביבה. באירוע במקום סגור ניתן להסתפק במערכת הגברה עם הספק סולידי, אך במקומות פתוחים ובגני אירועים יש צורך בהספק גבוה יותר. המפרט הטכני של מערכות הגברה יכול לסייע להשוואה בין דגמים שונים ולהבטחת אירוע מוצלח.

אין צורך ברקע טכני כדי לבחור מערכת הגברה ולהפיק אירוע פרטי. קודם כל, אפשר להתייעץ עם חברים שכבר צברו ניסיון באירועים כאלה. ניתן להיעזר במידע המופיע באתרי אינטרנט ולקרוא המלצות בפורומים. שנית, תמיד כדאי לנסות להפעיל את המערכת לפני האירוע עצמו. כך מוודאים את עוצמת השמע, את החיבור לאביזרים הנלווים ואת ההתאמה למערכת החשמל.

מבחינת תחזוקה שוטפת, הדגש הוא על התאמה להוראות היצרן. יש לקרוא היטב את ההוראות המגיעות יחד עם המערכת ולהקפיד עליהן לאורך זמן. בבידורית ניידת לדוגמא חשוב לשמור על הסוללה, לכבות את המכשיר בסיום ההפעלה ולא להטעין אותו ברציפות. זמני הסוללה בדרך כלל משתנים בהתאם להפעלת עוצמת השמע. בנוסף, יש להיערך למצב בו הסוללה תיגמר לפני תום האירוע. את המצבים האלה ניתן לפתור באמצעות חיבור מערכת ההגברה ישירות לגנרטור או לחשמל.