ברית / בריתה – הטרנדים של 2016

לא ברור בדיוק מהם הגורמים לכך שהאירועים בישראל הופכים משנה לשנה לנוצצים ומושקעים יותר, אבל מה שהחל בעולם החתונות והתפשט גם לחגיגות בת או בר מצווה, הגיע בשעה טובה גם לחגיגות ברית המילה. לא עוד אירועים אינטימיים בחיק המשפחה הקרובה בלבד, אלא אירועים מושקעים ומלאי אטרקציות. במאמר שלפניכם נפרט אודות מספר טרנדים לוהטים שניתן לראות כיום בחגיגות ברית המילה בישראל.

בלונים לברית

על מנת להעסיק את הזאטוטים וגם חלק מהמבוגרים שלא ויתרו על הילד הפנימי שבהם, ניתן לשכור מעצב בבלונים. עברו חלפו מהעולם הימים שבהם מדובר היה בבלונים חסרי צורה שחייבו אותנו להפעיל את הדמיון. כיום ניתן להזמין מעצב בלונים לברית וליהנות מיצירות מורכבות וגרנדיוזיות במיוחד, כמו פיסול שם הנולד בבלונים, קשתות, בובות ועוד. ישנם אף אנשי מקצוע הפועלים בתחום, המסוגלים ליצור דיוקנאות של אנשים מפורסמים מבלונים. מומלץ בחום להתעניין.

קישוטים, הדפסות ועיצובי בלונים לברית

מצגת מושקעת

אין זה מן הנמנע, מן הסתם, שביום האירוע לא יפגין העולל התלהבות יתרה מכל ההמולה שמסביב. לכן, ניתן להמיר את ההצקות והצביטות של חייו האדמדמות במצגת לתפארת המשפחה המתרחבת. נכון, העולל נמצא מחוץ לרחם בקושי שמונה ימים, אבל בעידן המודרני המשמעות היא שהספיק להצטלם כבר עשרות אם לא מאות פעמים. הוסיפו לצילומים של העולל את צילומי ההיריון וקבלו חומרי גלם מושלמים להפקה של מצגת מרגשת.

מתקנים מתנפחים

דרך מצוינת נוספת שבה ניתן להעסיק את זבי החוטם במהלך האירוע היא על ידי שכירת מתקנים מתנפחים. כיום ניתן לשכור סוגים שונים של מתנפחים לכל אירוע וכך לדאוג לעניין והנאה לקטנים ולשקט נפשי להורים למשך שעות ארוכות.

מתקנים מתנפחים יעסיקו את הקטנים

ברכות לחתן האירוע

הקלטת ברכות לרך הנולד היא אטרקציה ייחודית ומלהיבה במיוחד. המהדרין יערכו סרט המורכב מברכות ואיחולים ויסתירו את ההקלטות עד להגיעו של הילד לגיל 18. ניתן כמובן להקרין את הסרטון דווקא בחגיגות בר המצווה. העניין הוא שמעטים ההורים שיוכלו באמת להתאפק במשך כל כך הרבה שנים…

מועדון הנוסע הצעיר

טרנד מעניין במיוחד המתפתח במחוזותינו לאחרונה כולל טיסה עם הרך הנולד לאוקראינה, או ליתר דיוק לאומן. הטרנד המרתק התפתח מטבע הדברים בקרב הנמנים על חסידות ברסלב, כאשר אבות שזכו לבן חדש מספר ימים לפני ערב ראש השנה ניצבו בפני דילמה לא פשוטה: האם לטוס לחגיגות ראש השנה באומן ולפספס את הברית או להישאר בארץ כדי לחגוג את הברית אבל לפספס את החגיגות באומן.

מה שפעם היה מוכר כ"שקיות הפתעה" היום כבר אישי ומושקע יותר

Giveaway

כיום לא ניתן לדמיין בכלל חתונה שבסיומה לא עוזבים האורחים את המקום כשבידיהם מזכרת כמו עציץ של עשב תבלין, צילום מרגש עם החתן והכלה המודבק על מגנט למקרר, סוכריות צבעוניות עם הקדשה או כל פריט אחר שנועד להנציח את האירוע. לא תופתעו ודאי לשמוע שהטרנד המשמח והחשוב הזה הצליח לעשות את דרכו אט אט לחגיגות ברית המילה. ישנן אף חברות המתמחות בייצור של מזכרות מפריטים המתכתבים עם האירוע דוגמת מתקני בועות סבון עם הקדשה אישית המעוצבים כמו בקבוקים לתינוק, מזכרות אישיות המעוצבות כמו עגלת תינוק ועוד.