כל הציוד שצריך לארגון מסיבת קריוקי

כל הציוד שצריך לארגון מסיבת קריוקי

אין כמו מסיבת קריוקי כדי להעלות את מצב הרוח וליצור מפגש מגבש בין אנשים. אחרי הכול – לשירים יש את היכולת לחבר בין אנשים וכשמעורבים באירוע קצת אוכל ושתייה קלה וחריפה – זה בכלל יכול להיות מדהים. אז איזה ציוד צריך לארגון מסיבת קריוקי מקצועית מלבד, כמובן, מיקרופון אלחוטי ואיזה עוד טיפים חשובים כדאי לזכור כשמארגנים מסיבה כזאת? במאמר זה תמצאו את כל התשובות.

מסיבת קריוקי – הכי כיף שיכול להיות

אם אתם אוהבים לעשות שמח, ורוצים שכל החברים שלכם יגיעו למסיבה מיוחדת במינה, שבה כולם משתתפים ואף אחד לא עומד בצד – מסיבת קריוקי היא התשובה המושלמת עבורכם. במסיבה כזאת אפשר לבחור את השירים שאתם הכי אוהבים, ולשיר אותם ביחד, ולא משנה אם אתם קצת מזייפים. אחרי הכול – שירים תמיד עושים טוב על הלב, ולא משנה מי ומי המוזמנים – הם תמיד ימצאו את החיבור דרך השירים.

אז מה צריך לעשות כדי לארגן מסיבת קריוקי?

אם אתם רוצים אתם יכולים לפנות לחברה שתגיע עם כל הציוד ותארגן לכם הכול, אבל אתם יכולים, בעלות הרבה יותר נמוכה – לארגן לעצמכם מסיבה מדוגמת – הרבה יותר בזול. מה צריך בשביל זה?

  • מערכת בידורית – יש היום מערכות במחירים נמוכים יחסית, אשר מתחברות לכל USB ומאפשרות לכם להשמיע איזה מוזיקה שאתם רוצים.

 

  • מיקרופון אלחוטי – מערכות הבידורית מגיעות, ברוב המקרים, עם מיקרופון אלחוטי שצריך לבדוק שהוא איכותי. בעצם – גם אם הוא אכן איכותי, כדאי שיהיו לפחות שני מיקרופונים, כדי שיותר מאדם אחד יוכל לשיר, כך שאם המערכת מגיעה רק עם מיקרופון אחד – כדאי לרכוש עוד אחד מראש וליהנות ממסיבת .קריוקי לתפארת.

 

  • רמקולים – כדי שהמסיבה תהיה באמת מוצלחת, חשוב מאוד להתאים את מספר הרמקולים למספר האנשים שמגיעים. אמנם, הבידורית כוללת רמקול אחד, שיכול להיות איכותי מאוד, אבל גם הרמקול האיכותי ביותר והמיקרופון האלחוטי החדשני ביותר – לא יספיקו אם מדובר בקהל רב של אנשים. לכן, אם המסיבה מיועדת ליותר מ-10 אנשים, חשוב לרכוש רמקולים ומיקרופונים איכותיים נוספים, וכך להבטיח, ככל שרק ניתן, שכולם ישמעו ויוכלו גם לשיר.קריוקי

 

  • שירונים – אין מסיבת קריוקי בלי שירונים. אז אמנם היום אנחנו חיים בעידן ממוחשב ולא באמת צריך שכל אחד יחזיק שירון מודפס, אבל בהחלט צריך להכין את רשימת המילים של השירים שיושמעו, כדי שכולם יוכלו לשיר. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא באמצעות מצגת מאוירת ששמרתם על USB, ולזכור להביא אותו למקום שבו תיערך המסיבה הכי טובה בעיר.

 

  • מקרן ומסך – על מנת שכולם יוכלו באמת ליהנות מהמצגת המאוירת, חשוב לשכור או לקנות מקרן שיקרין אותה על מסך גדול לתפארת.

ברגע שיש ברשותכם את כל הציוד הזה ובעיקר מיקרופון אלחוטי ובידורית שמאפשרים לכם לשיר – אתם בהחלט יכולים לארגן מסיבת קריוקי שאליה, אגב, מאוד מומלץ להזמין גם את השכנים J. בהצלחה ושיהיו רק שמחות – אמן!