בת 12 – בואי לחגוג כמו שאף פעם לא חגגת

להגיע לגיל 12 זה לא עניין של מה בכך והיום זה כבר ברור שבת מצווה זו חגיגה מיוחדת במינה. אם לפני שנים נערות שהגיע לגיל 12 לא ביקשו מההורים לעשות להן מסיבות מיוחדות ומפוארות, הרי שהיום זה לא בדיוק כך. היום כל ילדה שמגיעה לגיל 12 רוצה לעשות בת מצווה שתהייה מיוחדת ובלתי נשכחת, כך שבהחלט אפשר להבין מדוע גם את חולמת על חגיגה כזאת. תוהה מה עלייך לעשות ומה כדאי לך לבדק מההורים? אם כך, כדאי שתדעי שהאופציה הטובה ביותר היא השכרת מועדון לבת מצווה. מועדון לבת מצווה זו הבחירה המושלמת עבור כל נערה שרוצה להזמין את כל החברים והחברות שלה, לרקוד ולשחק במשחקי חברה מרגשים במיוחד. במועדונים של ימינו יש אווירה מקסימה ויש לא מעט הפתעות שמחכות לך ולחברים שלך, אז למה לחשוב פעמיים?

 

כך תבחרי את המועדון המושלם

הרבה פעמים קורה שהילדות צריכות להציג בפני ההורים את האופציות השונות כי להורים אין ממש זמן להתעסק בנושא. לכן ברור מדוע גם במקרה שלך את מעדיפה להגיע אל ההורים שלך ולהראות להם בארוחת הערב בנחת כמה אופציותמועדון בת מצווה טובות של מועדונים המיועדים למסיבות בת מצווה. לכן את בוודאי תוהה איך כדאי יהיה לבחור מועדון בת מצווה מוצלח, וכדאי לדעת שיש מה פרטים שחשוב להתייחס אליהם, כמו לדוגמא:

  • איפה נמצא המועדון והאם יהיה לכולם קל להגיע אליו?
  • כמה עולה לשכור את המועדון?
  • מה בדיוק תקבלי תמורת התשלום שההורים שלך ישלמו?
  • האם בעלי המועדון מציגים גם כיבוד לילדים שיגיעו?
  • האם בעלי המועדון מציעים תוכנית אומנותית לערב בת המצווה שלך?

כדי לברר את כל הפרטים האלה תוכלי להיכנס לאתרים השונים של מועדונים שבהם ניתן לקיים חגיגות בת מצווה וכך תקבלי את כל המידע החשוב הזה.

להחליט מראש כמה המשפחה מוכנה לשלם

עוד לפני שאת רואה הרבה אפשרויות של מועדונים ומנסה לשכנע את ההורים שישכרו לך מועדון מסוים, כדאי יהיה לבדוק גם כמה זה עולה. יתרה מכך, כדאי יהיה לנהל שיחה ברורה עם ההורים אשר בה תחליטו כולכם מה התקציב המשפחתי לכל החגיגה הזאת. אם יהיה לך ברור כמה ההורים שלך מוכנים להשקיע בהשכרת המקום, תוכלו להיות בטוחה יותר לגבי החיפוש ולגבי בחירת המועדון. את חייבת להבין שלא תמיד המועדון הכי יקר הוא גם הכי טוב או מתאים למסיבה שאת רוצה לעשות ולכן חשוב שתיקחי את זה בחשבון. עוד נתון מהותי זו השאלה כמה ילדים יכולים להיכנס למועדון כי לא כדאי יהיה לשכור מקום שתהייה בו תחושה של צפיפות. הפקת בת מצווה זו חוויה נפלאה ובהחלט כדאי לך להיות מעורבת בכל השלבים ולא להשאיר רק את ההורים לטפל בדברים.