הלוואות לחתונה – מקורות מימון אטרקטיביים

מתכננים חתונה? אז קודם כל שיהיה מזל טוב! אך כדאי שתהיו מוכנים גם בפאן הכלכלי שבדבר.
כשמתכננים את חתונת החלומות של כל אחד ובעיקר כל אחת, מגיעים עם זה גם ההוצאות השוטפות – אולם, די ג'יי, שמלת כלה וחליפת חתן, קייטרינג, הזמנות, תאורה, איפור ותסרוקת, טבעת נישואין, צלם, מעצב/ת אירועים, וכל המשתמע עם זה.

כל הדוגמאות הללו מהוות מחיר לא קטן בהוצאות, לכן כדאי לבחון את אופציית הלוואות לחתונה כדי שלא נתעסק בזה ונוכל ליהנות מהחתונה בצורה הטובה ביותר. הרי כסף זה לא הכול בחיים!
אז מהי הדרך לתכנון חתונת החלומות שלכם? עם מימון נוסף, הדרך תהיה פשוטה ומהנאה עוד יותר.

אילו גורמים מעניקים הלוואות לחתונה

אז אילו גורמים בעצם יכולים להעניק לנו קבלת הלוואות לחתונה:

גופים בנקאיים: הבנקים השונים מציעים לזוגות אשר מעוניינים להתחתן, הלוואות עבור החתונה בתנאים מעולים. כדאי לבחון את האופציה של קבלת הלוואה דרך הבנק, מכיוון שזו הדרך הבטוחה ביותר שיש לנו – אך גם בזה כדאי להיזהר ולבדוק טוב מהיכן ניקח את ההלוואה.

גופים חוץ בנקאיים: במידה והעבר שלכם בהלוואות דרך הבנקים כבר לא נותן לכם ליטול עוד הלוואות דרך הבנק, ישנם גופים המעניקים הלוואות חוץ בנקאיות. גופים אלה מעניקים הלוואות לחתונה בתנאים נהדרים עם הטבות מיוחדות ביותר. נרחיב בנושא זה בפסקה הבאה.

הלוואות בערבות המדינה: כשמה כן היא, הלוואות אלה ניתנות על ידי המדינה בריביות הנמוכות ביותר. ישנם גופים אשר עוסקים בתהליך הלוואות בערבות במדינה ויכולים לעזור לכם בביצוע מטרה זו.

חברות ביטוח: גם חברות הביטוח יכולות להעניק הלוואות לחתונה. בדקו אצל חברת הביטוח שלכם האם היא מעניקה מימון למטרה זו בתנאים הטובים לכם.

הלוואה מהעבודה: דרך עבודות רבות אנו יכולים לקבל מימון אשר ינוכה לנו מהמשכורות הבאות שלנו. בדקו עם המעביד שלכם כיצד ניתן להשיג זאת ואילו תנאים מצויים בהלוואה זו.

הלוואות לחתונה דרך גופים חוץ בנקאיים

כיום, ישנם חברות אשראי אשר מעניקות הלוואות חוץ בנקאיות לחתונה בריביות נמוכות ודומות לאלה של הבנקים ופריסות תשלומים רחבות בהחזר נמוך ביותר. אך כיצד אנו יודעים מאיזו חברה הכי כדאי ליטול הלוואה לחתונה?

– כדאי לבדוק האם לחברה יש את אישור משרד האוצר למתן הלוואות חוץ בנקאיות, והאם אותן חברות אכן עומדות בתקן הריביות השנתי הנקבע על ידי אותו משרד.

– כדאי לבדוק האם החברה ידועה בציבור, האם היא מפורסמת באתרי האינטרנט, טלוויזיה, עיתונים וכו'.

– כדאי לעשות השוואה בין החברות, השוואת ריביות ותנאים אשר יכולים לעזור לכם יותר בעת ההלוואה ולאחריה.

שיהיה לכם הרבה במזל טוב לקראת החתונה. מקווים שעזרנו לכם במציאת מקורות מימון וידע לקראת הלוואות לחתונה.