שמלות כלה אופנת 2016

שנת 2016, שנכנסה ממש לפני שבועות ספורים, מביאה איתה לא מעט חידושים והפתעות בתחום שמלות הכלה, אך יחד עם זאת גם ממשיכה את הקו העיצובי הקלאסי, האופייני לשנים קודמות. שמלות הכלה לשנת 2016 הן הרבה יותר מחמיאות והרבה יותר נועזות. מה צפוי להיות הקו העיצובי הבולט ואילו חידושים מביאה איתה 2016? התשובה על כך ועוד, במאמר הבא.

הקווים העיצוביים המאפיינים את 2016

אם את מתחתנת בעוד מספר חודשים ומתחילה את החיפוש אחר שמלת הכלה המושלמת עבורך, תגלי, וכפי שקרה גם בשנים קודמות, שישנן לא מעט אפשרויות, סגנונות ועיצובים. ישנן שמלות כלה מפתיעות בעיצובן וכאלה המשלבות אלמנטים קלאסיים, המלווים אותנו כבר לא מעט שנים. שמלות הכלה לשנת 2016 מעוצבות בחלקן בסגנון ויקטוריאני. שמלות כלה בעיצוב שכזה כוללות בדרך כלל גב עמוק מאד, חלק עליון צמוד וחצאית נפוחה ומרשימה. ישנן גם שמלות עם שובל ארוך במיוחד, שעשוי להגיע למספר מטרים. מדובר בסגנון עיצוב דרמטי מאד, כזה המושך לא מעט תשומת לב.

שמלות כלה

סגנון עיצובי נוסף, אותו מביאה שנת 2016 לתחום שמלות הכלה, הוא זה הכולל את השרוולים הנפוחים העשויים בד שיפון. בדומה לשמלות הנסיכות שבאגדות, יכולות כלות רבות ליהנות גם הן משמלות נסיכותיות רומנטיות עוד עם שרוולים נפוחים המוסיפים להן לא מעט סגנון וייחודיות. אלו יכולות להיות שמלות כלה המעוצבות בסגנון הקלאסי, הצנוע, אך כאלו הכוללות שרוולים המשמשים כאלמנט העיצובי הבולט שבהן וזה המוסיף להן הרבה מאד סטייל. השרוולים הנפוחים מגיעים בבדים שונים, מלבד בד השיפון. ישנם שרוולים מתחרה וכן כאלה הכוללים חיתוכים שונים.

העיצובים המפתיעים של השנה

לצד הסגנונות העיצוביים הדרמטיים מאד, מביאה איתה 2016 גם את הסגנון העיצובי הנערי, הלא מחייב. סגנון עיצוב זה, ובניגוד לסגנון העיצוב הוויקטוריאני, הרומנטי וגם הקלאסי, הוא משוחרר הרבה יותר ומתאים לכלות, המחפשות את הנוחות ואת הפשטות. שמלות כלה המעוצבות בסגנון זה עשויות לרבות מבדים קלילים מאד, מבדים שבחלקם שקופים מעט ובגזרות מחמיאות מאד. כלות רבות בוחרות ללבוש ביום החתונה שמלת כלה מסוגננת ומושקעת מאד ואחר כך, בהמשך הערב, להחליפה בשמלה אחרת נוחה וקלילה יותר. שמלה זו יכולה להיות בצבעים שונים, כמו שמנת ואוף וויט וגם לכלול אלמנטים מיוחדים המוסיפים לה לא מעט, כמו חרוזים, אבנים יקרות, שכבת בד נוספת ועוד.

הסגנון העיצובי השמרני שומר על מקום של כבוד גם בשנה זו והוא בא לידי ביטוי בדרכים שונות. שמלות כלה בסגנון שמרני תהיינה בדרך כלל צנועות מאד במראה ולעיתים אף כוללות כמה שכבות של בד. ישנן שמלות המשלבות בין כמה סגנונות עיצוב, כמו למשל אלו שבחלקן הקדמי סגורות ואילו בחלקן האחורי, באזור הגב, חשופות מאד. כלות הבוחרות ללבוש שמלות כאלו עוטפות את עצמן בדרך כלל גם בעליונית מסוגננת, שאותה הן מסירות בהמשך.