כיצד לתכנן אירוע באולמות אירועים

עונת הקיץ ידועה כעונה האהובה ביותר על רוב הישראלים. הסיבות לכך הן רבות- ים, שמש, ברכיה, חופשה, זמן איכות עם הילדים ועוד ועוד. מכיוון שזו העונה האהובה ביותר, יכול להיות שזו גם הסיבה שבעונה הזו מתקיימים בה הרבה אירועים משמחים כמו חתונות, בר/בת מצווה, ימי הולדת ובריתות.
עונת הקיץ זו סיבה למסיבה. אפשר לראות אצל הרבה אנשים שגם אם תאריך משמח חל בעונת החורף, הבחירה שלהם תהיה לחגוג את אותו אירוע בקיץ. הבחירה הראשונה לקיים אירוע גדול עם משפחה וחברים היא כמובן באולם אירועים.

אולמות אירועים בשרון – טיפים לבחירת האולם האולטימטיבי:

בשעה טובה בחרתם את התאריך המיוחל לחגיגת האירוע שלכם. אנחנו רוצים לאחל הרבה מזל טוב ולהעניק לכם מספר טיפים חשובים לבחירת אולם אירועים בשרון המתאים ביותר עבורכם:

לוקיישן האולם – עם כל הכבוד לכך שהאירוע הוא רק שלכם, נסו להתחשב כמה שניתן באורחים שלכם. לכולנו יש את השאיפה לערוך את האירוע שלנו בדיוק כפי שחלמנו, באמצע חלקת מדבר שומם באזור מצפה רמון עם מוזיקה לאורך כל היום והרבה אוכל ואלכוהול. אירוע שכזה אכן מדהים ומיוחד אך מי שייהנה אלו רק הקהל הצעיר שיגיע. מה עם המשפחה? דודים, דודות, סבא וסבתא? לכן, כאשר אתם בוחרים את מיקום האירוע דאגו שהוא ממוקם באזור גיאוגרפי שנגיש יחסית לרוב האורחים, דאגו שכניסת האולם ואזור הקבלת פנים מרווח ולא צפוף כך שגם המשפחה עם ה-11 ילדים ירגישו בנוח עם מעבר לעגלות. את המסיבה במדבר תוכלו לעשות בהזדמנות אחרת רק עם חברים צעירים.

שירותי האולם – כפי שאתם דואגים לארח את האורחים בביתכם בצורה טובה ומכובדת, דאגו שהאולם ידע לארח את האורחים שלכם באותה צורה כשהם יגיעו לאירוע שלכם. במהלך בחירת המנות שיהיו באירוע דאגו שהמנות טעימות לכם ופונות לרוב האורחים שיגיעו. כדאי גם לוודא עם הנהלת האולם אם יש אפשרות להכין מנות מיוחדות לאנשים דתיים, צמחוניים, טבעוניים וכו'. ככל שהמנות יפנו לקהל רחב יותר כך האורחים שלכם יצאו מרוצים יותר. נוסף על האוכל, דאגו שמיקום הבר נגיש באולם ושהאורחים אינם צריכים לשוטט הלוך וחזור כדי למצוא אותו. דאגו שרחבת הריקודים והמוזיקה תהיה רחוקה מספיק מהקהל המבוגר אשר יגיע לאירוע. גם הם רוצים ליהנות באירוע שלכם, אך יותר עם דיבורים ולא בריקודים.

אולמות אירועים – האם רישיון האולם בתוקף?

דבר נוסף ולא פחות חשוב שיש לבדוק ולדאוג לו הוא רישיון האולם. כמו כל עסק שפועל בארץ, גם לאולמות אירועים חייבים להיות אישורים בתוקף של הקמת עסק. כדי להימנע ממצב של סגירת האולם שבחרתם בגלל שהיה לו רישיון בטרם ערכתם את האירוע, בקשו מהנהלת האולם את רישיונות העסק. במידה והאולם עם רישיון עסק זמני או רישיון שעומד לפוג בקרוב ואהבתם את אותו אולם ואתם מוכנים לקחת את הסיכון- דרשו לקבל חוזה מחייב שתקבלו פיצוי הולם במידה והאולם נסגר לפני האירוע.