התקנת מעליות באולמות אירועים

מעלית מרשימה היא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר במקום שמתיימר להיות מרשים וזה נכון לגבי בנייני משרדים מפוארים, זה נכון לגבי מלונות יוקרה וזה כמובן נכון גם לגבי אולמות אירועים שרוצים להיראות מהשורה הראשונה.

החלק החשוב של אולם האירועים

כשאנשים בוחרים באולם אירועים לקראת שמחה שהולכת וקרבה, יש הרבה פרמטרים שמשפיעים עליהם וביניהם גם האוכל, היחס של אולם האירועים, המחיר אך לפני הכול, העיצוב שלו. כולם רוצים לחגוג לילד בר מצווה במקום יפה ומעוצב וכולם רוצים חתונה מפוארת במקום יוקרתי אך הנקודה שיכולה להרוס את כל השאיפות האלו היא לא אחרת מאשר המעלית. אם מדובר במנה קרקע הבעיה לא קיימת אך אם יש צורך לעלות קומה, אף אחד לא יזיע אפילו טיפה וגם לא יתאמץ וכולם ירצו לעלות במעלית, שיכולה להוריד את כל מה שהאולם מנסה לבנות כבר על ההתחלה.

התקנת מעלות

הסטנדרטים להתקנת מעליות באולמי אירועים

  • הסטנדרט הכי בסיסי באולם אירועים היא שתהיה מעלית אך כיום הסטנדרט הזה עולה גם למעלית משופצת וחדשה. התקנת מעליות חדשות באולמות אירועים הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שאולם האירועים יוכל להשקיע בו והוא יהיה חלק משמעותי מהאווירה שירגישו כל המזומנים כשהם ייכנסו למקום וכמובן אותם לקוחות שיכולים להגיע להתרשם ולשמוע מה יש לאולם להציע להם.
  • הרושם הראשוני חשוב מאוד וחשוב לזכור שיש תחרות לא פשוטה בתעשיית האירועים בישראל. יש הרבה אולמות אירועים מעוצבים מאוד ויכול להיות שזוג שעומד להתחתן יגיע אל האולם ויתלהב ממנו אך כשייצא ממנו לחנייה, שוב יצטרך לעבור במעלית שתבאס אותו. עם חידוש מעליות נכון, לאו דווקא יוקרתי אלא כזה שיהיה מעוצב, יכול לפתור את הבעיה ובעלות סמלית יחסית לאולם האירועים.

לדעת לחדש בתקופה הנכונה

חשוב לדעת לחדש בצורה הנכונה בלי לפגוע בעבודה באולם האירועים. התקנת מעליות חדשות באולמות אירועים תמיד עדיף יותר בחורף, כי גם ככה מזג האוויר לא מפריע לעבודה ויש פחות אירועים שיכולים להיתקל בערב ללא מעלית. כמו כן, חשוב להשקיע היטב כי צריך לזכור שבאולמות אירועים בדרך כלל מדובר על מעליות שעולות קומה אחת או שתיים וזה הזמן להפציץ בעיצוב יוקרתי.