הצללה לאירועים

תכנון אירוע היא לא משימה קשה אם עובדים לאט ובשיקול דעת, כאשר יש מספיק מרווח זמן לתכנן הכול בלי לחצים. אחד הדברים החשובים ביותר שעולים מיד כשמתכננים אירוע הוא הצללת המקום, כאשר כל חברה מנוסה תדע לברר אם כבר דאגתם לפתרון זה. מדוע זה כל כך חשוב והאם זה הכרחי רק בעונות הכי חמות? אלו פתרונות קיימים ואיך צריך לבחור? זה הזמן לברר.

השמש טובה אך בגבול מסוים

אף אחד לא רוצה לחגוג את האירוע הבא שלו ביום מעונן ולמרות החום הכבד שלעתים השמש יכולה להטיל, היא עדיפה על כל ענן. יום בהיר כשהשמיים כחולים יכול להיות יום מושלם למסיבה גם אם אתם חוגגים בחוץ, במידה ודאגתם להצללה מתאימה. הצללה לאירועים יכולה להישמע לכם כמו משימה מאוד פשוטה אך כשיש צורך להתאים אותה גם לעיצוב וגם לאופי האירוע מבינים כי הבחירה יכולה להיות מאוד מגוונת ומצריכה מכם מחשבה מעמיקה יותר.

או פתרונות הצללה קיימים לאירועים?

הצללה לאירועים
פתרונות הצללה לאירועים
  • פתרון ההצללה הפשוט ביותר הוא כמובן רשת צל. רשת צל היא למעשה רשת די קלה ומאוד ניידת שניתן למקם היכן שרוצים. היתרונות הבולט שלה הוא כמובן המחיר, וניתן להשכיר אותה תמורת 200 שקלים ליום שלם ובדרך כלל תמצאו אותה בכל חברה להשכרת ציוד לאירועים. הרשתות משרות אווירה מאוד קלילה וכך מתאימה בעצם לכל אירוע.
  • עוד פתרון איכותי להצללה לאירועים הוא האוהל. אין ספק כי אוהל משרה אווירה אחרת ולכן חשוב לשקול אותו בהתאם לאירוע, אך היתרון שלו הוא השריית אווירה יותר סגורה שיכולה להיות גם יותר פרטית. יש אנשים שירגישו יותר בנוח בתוך אוהל ולמעשה אם תהיו בים הוא יהפוך להיות פתרון טוב יותר כי הוא גם יכול להיות סגור לרוחות. חשוב לזכור שחוסר בכיווני אוויר יכול להיות גם חיסרון.

איך בוחרים הצללה לאירועים?

כשאתם בוחרים פתרונות הצללה לאירועים אתם חייבים להתחשב בסוג האירוע. אם מדובר על כמות גדולה של אנשים ותחלופה של מקומות, אולי כדאי לכם לשקול פתרון יותר פתוח. לעומת זאת אם מדובר על שיא הקיץ ויש צורך להשתמש במצנני אוויר, אולי יהיה עדיף אוהל יותר סגור כך שהאוויר תישמר. כמו כן חשוב להתחשב בתקציב ובעיצוב יחד עם האווירה שיכולה להיות יותר קלילה וצעירה או פעילות יותר סטטית ולכן אוהל יהיה עדיף.