המדריך למציאת גן או אולם אירועים מומלץ במרכז

בשעה טובה הוצעה ההצעה, התקבלה התשובה החיובית וזה הזמן לצאת יחדיו לדרך הארוכה בתכנון ובהפקת חתונה. ואת הסיפתח לשורת ההחלטות הארוכה עושים עם השאלה החשובה ביותר: איפה נתחתן?

אולם אירועים

קודם כל, לפני שרצים לחפש בגוגל: אולם אירועים מומלץ במרכז, כדאי לשבת ולחשוב מה בדיוק אתם רוצים, כדי להתחיל את מלאכת החיפוש והבחירה מבין המבחר הגדול של אולמות אירועים במרכז כשאתם יותר ממוקדים, ויודעים מה בדיוק לחפש ואיך לברור את האפשרויות השונות.

השאלות הראשונות הן: תאריך החתונה המבוקש (או עונה כללית) והאם יש לכם עדיפות ליום מסוים בשבוע (למשל, לחתונה בשישי בצהריים), כמות האורחים הרצויה, אזור מועדף בארץ (שיהיה נוח לאורחים להגיע) והאם אתם מעוניינים בחתונה בגן או באולם.

מספר האורחים הוא החלק המסובך ביותר, כי לרוב יש רצונות מתנגשים בין בני הזוג והמשפחות, ולעתים נדמה שרוצים חתונת בוטיק קטנה וכשיושבים על הרשימות מגלים שאתם צריכים אולם אירועים ל-300 איש ועוד בלחץ. שבו שניכם, חישבו היטב, אחר כך שבו עם ההורים ותאמו ציפיות, והגיעו לרשימת אורחים שתיתן לכם מושג איזה גודל של אולם אירועים במרכז לחפש.

אולם חתונות או גן אירועים?

בבחירה בין השניים, ובכלל בבחירות הנוגעות לחתונה, חשוב ללכת אחר לבכם, ולא להיסחף תחת הפחדות כאלו ואחרות מהסביבה – זו הרי החתונה שלכם. עם זאת, כדאי להיות פרקטיים: אם בחרתם להתחתן באזור ירושלים, שיא החורף אינו זמן לחתונת ערב בלב גן אירועים פורח. ישנם כיום פתרונות לעריכת חתונה בטבע במרכז או בגן בחוץ במזג אוויר בעייתי, אשר גני אירועים מומלצים יוכלו להציע: למשל אוהל ופטריות חימום ביום גשום או קר, הצללה מעוצבת ומאווררים בקיץ וכו'.

ישנם כמובן אולמות אירועים במרכז שהם למעשה מתחם שלם הכולל גם גן צמוד, ואז אפשר לשלב חתונה באולם סגור עם גן אירועים ירוק ורומנטי, במיוחד אם חשוב לכם שהחופה תיערך בחוץ, או שחלמתם על חתונה בשישי בצהריים עם קבלת פנים בגינה קסומה.

תתחילו ממחקר ראשוני

אין טעם לרוץ לכל אולם אירועים מומלץ במרכז וכל גן אירועים בראשון לציון כדי להתרשם מהם במו עיניכם. אל תבזבזו את זמנכם בפגישות אינסופיות שיובילו להתלבטויות בלתי נגמרות: אם תחקרו היטב באינטרנט ובין חברים ממליצים על גני אירועים ואולמות חתונה באזור החיפוש תוכלו לצמצם את הרשימה, ולקבוע רק עם אולמות נבחרים בודדים (4 גג) שנראים לכם הכי מתאימים. במקרה הכי גרוע, אם לא מצאתם את המקום הנכון מביניהם, אז תתחילו לחשוב על אופציות נוספות עבור אולם לחתונה.

ביקור התרשמות באולם המיועד

כשאתם מגיעים לבקר באותם אולמות אירועים או גני אירועים שנראים על הנייר הכי מתאימים, חשוב לזכור שאתם זקוקים ליותר ממראה עיניים: מעבר לעיצוב ולאסתטיקה, חשוב להסתכל ולשאול על הפרטים הקטנים: מה כולל המחיר שהוצע לכם? האם יש לכם חיבור טוב עם הצוות במקום? מה הם תנאי הביטול כולל במקרה של כוח עליון? מה גובה המקדמה? האם יש במקום מערכת סאונד, גנרטור למקרה של הפסקת חשמל, וחנייה לאורחים? רצוי לבקר באולם הנבחר גם בעת אירוע שמתרחש בו, ואז להציץ בשירותים: האם הם נשמרים נקיים ומתוחזקים לכל אורך האירוע?