חתונה קטנה? אל תשכחו שצריך הגברה!

תקופת ההערכות לחתונה זו תקופה קסומה כמעט לכל אחד, לרבות עבור הנשים שנוהגות לתכנן את החתונה ונהנות מכל רגע. בשנים האחרונות נראה כי רבים מעדיפים לערוך חתונה קטנה ואינטימית, הרבה יותר אישית ומרגשת מאשר חתונה גדולה והמונית.

בכדי לוודא כי אתם בוחרים במיקום המושלם ביותר עבורכם, חשוב להתחיל את החיפושים כמה שיותר מוקדם, כך גם תוכלו למצוא את התאריך הנוח ביותר במקום בו רציתם. בארץ יש מבחר גדול של אולמות וגני אירועים, אך רובם גדולים ולא מאפשרים חתונה קטנה ואינטימית.

שלוש סיבות לבחור במצודת ברקאי

מצודת ברקאי היא מצודה המעוצבת בסגנון ארכיטקטוני עתיק ומרהיב ביופיו, המבנה שימר את צורתו יותר מ-400 שנים וכיום מהווה כמבנה מושלם לאירועים מיוחדים. המיקום המושלם יוצר התרגשות עצומה ביותר הן בקרב עורכי האירוע והן בקרב האורחים. למבנה מספר מפלסים, כאשר בימי הקיץ ניתן ליהנות מהרחבה החיצונית ולערוך את החופה תחת כיפת השמיים כשרשרוש מי המפל ברקע. בימים חורפיים יותר, ניתן לערוך את האירוע בתוך המבנה עצמו, בתוך חלל מדהים עם תאורה מקצועית, אקוסטיקה מושלמת ומערכות סאונד מתקדמות.

סיבה שנייה ולא פחות טובה היא האוכל המוגש במצודת ברקאי, אוכל משובח ואיכותי המוכן בכל אירוע במטבחים אסתטיים. יש דגש על חומרי גלם איכותיים וטריים, מה שמבטיח לכל אורח חוויה קולינרית משובחת מאוד. המבחר של המנות הוא מגוון וביום הטעימות תוכלו להבין כמה קשה לבחור בין התפריטים השונים לאירוע שלכם. כל מנה נבחרה באמצעות השפים הטובים ביותר, כל מרכיב מוכן בדיוק רב ובתשומת לב רבה, נכון שעשינו לכם חשק לטעום?

ואם זה לא מספיק, מצודת ברקאי היא המקום הנכון ביותר עבורכם לעריכת אירוע קטן ואינטימי, כזה שתוכלו להרגיש כמו עצמכם ולא תחששו ללכת לאיבוד בתוך ההמון. הזמינו את החברים הכי טובים ואת המשפחה הקרובה, כך תוכלו להרגיש חופשיים וליהנות מכל רגע, כמו שתמיד חלמתם. אירוע קטן הוא ברכה לכל הדעות, הוא מאפשר לכם להכיר את כל האורחים, לשוחח עמם, להודות להם ואפילו להצטלם עמם. מצודת ברקאי ידועה כמקום אינטימי ויוקרתי לאירועים מיוחדים, בדיוק כמו שאתם מייחלים לכם וליקיר לבכם.