כיצד מבשלים למספר רב של אנשים באירוע

בישול לאירוע: לא משימה מכל כך פשוטה

יכול להיות שאתם מהטיפוסים שאוהבים לבשל ואתם לא מרגישים באף מקום בבית יותר בנוח מאשר במטבח. למרות האהבה שלכם לבישול, בישול למשפחה של חמישה נפשות לא דומה בכלל לבישול בכמויות גדולות, לא לעשרה אנשים שמגיעים להתארח בחג, לא לעשרים אנשים שמגיעים לחגוג יום הולדת ובטח לא לעשרות אנשים שמגיעים לציין אירוע חשוב. בישול למספר רב של אנשים זו משימה קשה מאוד ולא רק כוח אדם הוא הבעייתי כאן אלא הכלים לבישול. גם אם יהיו לכם עוד עשרה אנשים שיעזרו לכם, ואפילו אם יהיו לכם עוד כיריים או שטח גדול יותר בטבח, יש צורך בתנור תעשייתי וכלי בישול גדולים להשלמת המשימה.

כיצד מבשלים למספר רב של אנשים באירוע?

• באירוע שמשתתפים בו מספר רב של אנשים יש צורך בכלי בישול גדולים מאוד. כלים כאלו ניתן לרכוש מחברות רבות בשוק או להשכיר אותם במחירים זולים יותר מבלי לצאת הוצאה כספית גבוהה. כלי בישול אלו יכולים להתאים לכל מיני סוגים של אירועים ביניהם ימי הולדת, ימי נישואין או חינה וחתונה שנחגגים בבית. כלי בישול אלו הם סירים גדולים מאוד שאפשר לבשל בהם כמה עשרות ליטרים של תבשילים או מרקים, או לחלופין סיר אורז ענק או קציצות, פלטות גדולות שיכולות לשמש גם כהגשה וכמובן מחבתות גדולות.

תנור תעשייתי הוא אחד מהכלים החשובים ביותר. ללא תנור קשה לבשל מספר רב של מאכלים ותנור גדול יכול להיות יעיל במיוחד לא רק לבישול עצמו אלא גם כדי לשמור על האוכל חם. אף אחד לא מבשל לאירוע כשהאורחים מחכים, הבישול בדרך כלל מתבצע כמה שעות קודם לכן ויש צורך לשמור עליו חם. באמצעות תנור שמחומם על אש נמוכה ביותר, מבודד לחלוטין מבריחת חום, ניתן להשאיר את האוכל בכמויות גדולות חם ומוכן להגשה.

שימו לב לכמויות

אם יוצא לכם אוכל איכותי וטעים מאוד כשאתם מבשלים ארוחת ערב למשפחה, קחו בחשבון שבישול לכמויות גדולות של אנשים זו כבר משימה אחרת לחלוטין. חשוב לשים לב לכמויות וכמובן לשים לב שהאיכות לא נפגעת אפילו בשלבים פשוטים ביותר כמו של בחישה או של הגשה.