שמלות כלה חידושים אחרונים בתחום

להיות הכי בולטת בערב שכולו שלך

אם יש ערב אחד שכבר מגיל הנעורים מחליטים לחשוב עליו זה החתונה. אמנם גם גברים מתרגשים מחתונה אך נדמה שתשומת הלב הוא הרבה יותר על הכלה. הכלה היא זו שצריכה להיות עם שמלת כלה צחורה ומושלמת והיא עצמה צריכה להיראות נוצצת. כשכל העיניים על הכלה, חשוב מאוד לבחור שמלת כלה מתאימה שלא רק תהיה מרשימה אלא גם תשב עליה בצורה נכונה ותיתן ביטוי לטעום האישי של הכלה. שוק שמלות הכלה בישראל עושה רווחים נאים בגלל תרבות החתונות והמחירים יכולים להרקיע שחקים וגם החידושים ממהרים הגיע מידי שנה.

שמלות כלה – חידושים אחרונים בתחום

• אם יש דבר אחד שניתן לשים אליו לב בקלות בעיצובים הכי חדשים של שמלות כלה בארץ הוא הצבע. בעבר היה נהוג לחשוב שהצבע הלבן הוא הצבע היחיד ששמלת כלה יכולה להתאים אליו אך כיום יש כבר שמלות כלה בצבעים אחרים כמו צהוב, כחול, בז' ואפילו ורוד. עדיין הצבע הלבן הוא זה ששולט אך ישנן שמלות כלה שמשתלבות היטב עם הצבעים החדשים שנכנסו. הצבע יכול להתאים גם לסוג החתונה כאשר צבע כחול או צהוב יכו להתאים לחתונה שמתבצעת בטבע או בצהרי היום, וכמובן להתאים ללבוש של החתן.

• היום יש עיצובים הרבה יותר נועזים בכל מה שקשור לשמלות כלה. ניתן לראות היום שילוב נועז יותר של תחרה או מחשופים. אמנם יש בנות שלא אוהבות את העניין הזה אך בחלק מהפעמים העיצוב של השמלה מתאים ביותר. היום ישנן שמלות כלה פשוטות יותר מפעם, כזו שיכולה להתאים גם לריקודים ולא רק לחופה עצמה.

תלכי עם מה שאת חושבת ולא רק עם צו האופנה

נשים רבות מחפשות ליישר קו עם הטרנדים האופנתיים שיש באותה עת אך חשוב לזכור כמה דברים. ראשית, לכל אחת יש את הסטייל שלה ואסור לשכוח שהערב הזה ייזכר לדורות ולא בטוח שהשמלה תיראה יפה בעינייך בעוד כמה שנים. לכי עם הלב, לכי עם מה שנראה לך טוב ואם מנסים לשווק לך איזה חידוש שתופס היום בשמלות כלה רבות, אם הוא נראה לך מוזר אל תתביישי לחפש משהו סולידי יותר.