היתרונות בחתונה על הים

לחתונה בלתי נשכחת – בוחרים את הלוקיישן המושלם

אחד הגורמים החשובים ביותר בתכנון של כל חתונה הנו הבחירה של הלוקיישן המושלם. מתוך המגוון הרחב של האופציות השונות כדאי לסנן תחילה את האזור הגיאוגרפי הרלוונטי עבורכם – צפון, מרכז או דרום הארץ. לאחר מכן תוכלו לברר לגבי אולמות וגני אירועים מומלצים באזור זה, וכמובן להתעניין באפשרות לחתונה תחת כיפת השמיים בעונה המתאימה. אחד המקומות המועדפים על זוגות צעירים בישראל הנו חתונה על הים, באולם או גן אירועים המשקיף על החוף או לפעמים גם ממש בחוף עצמו.

חתונה על הים

שלוש סיבות מדוע לבחור דווקא בחתונה על הים

• נוף עוצר נשימה ביופיו – בעבור זוגות שאוהבים את הים התיכון, חתונה על הים הנה לוקיישן מנצח להתחתן בו. הים הגלי מהווה נוף יפה ועוצר נשימה, ומספק כמובן גם אווירה קלילה וחגיגית לאורך שעות האירוע כולו (רק חשבו על הקול המרגיע של פכפוך הגלים).

• רקע קלאסי לתמונות החתונה – חתונה על הים מספקת רקע קלאסי מושלם בעבור כל תמונות החתונה. באופן זה צפויות להישאר לכם מזכרות נהדרות מהאירוע עצמו, בהן כל אורח ואורח יהיה מרוצה מהמראה ומההצגה שלו.

• אפשרות לחופה על רקע השקיעה – אחת הסיבות המרכזיות לארגן חתונה על הים הנה האפשרות לערוך את טקס החופה על רקע השקיעה. מומלץ לברר מבעוד מועד את שעת השקיעה הצפויה באותה עונה, וכך לתכנן את מועד החופה בדיוק בשעה בה אור הדמדומים הכתמתם עוטף את החתן והכלה ביופיו הרך.

בחרתם לוקיישן? מעולה – עכשיו ניתן להתקדם בתכנון

בחירת הלוקיישן למקום החתונה הנו השלב הראשון. לאחר שבחרתם באולם או בגן אירועים לטעמכם, תוכלו לסגור מולם את התאריך הרצוי ומכאן כבר להתחיל לברר זמינות של ספקים מועדפים באותו מועד. מומלץ לחפש ספקים עליהם קיבלתם המלצות מחברים או בני משפחה שהתחתנו לאחרונה – זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח רמה גבוהה ומקצועית של שירות מנצח. זכרו להתייחס אל כל האספקטים החשובים של האירוע – בחירה של חברת הסעדה (במידה והאולם אינו מספק את הקייטרינג בעצמו), תקליטן, צלם וידאו וצלם סטילס, מאפרת, מעצבת תסרוקות וכו'. מזל טוב!

המאמר באדיבות: ארקה – אירועים על הים