טיפים לתכנון חתונה קטנה

מי קהל היעד הרלוונטי לחתונה קטנה?

חתונה קטנה נמדדת לפי כמות מוזמנים קטנה, לרוב הקטנה מ-200 מוזמנים ומוזמנות. במסגרת חתונות קטנות ישנו מנעד רחב יחסית- חתונות מאד מצומצמות של כמה עשרות מוזמנים ועד כ-200 מוזמנים. חתונה קטנה מתאימה לזוג בעל משפחה קטנה או זוגות החפצים באינטימיות ביומם הגדול.

  • בחירת מקום ייחודי לאירוע: היתרון המרכזי בחתונות קטנות הוא העובדה שנפתחות אפשרויות רבות למקומות ייחודיים לערוך בהם את החתונה, שאינן פתוחות בפני זוגות החפצים בחתונה גדולה. אפשרויות אלה כוללות מלונות בוטיק, כרמים ופרדסים, אתרי וינטאג' מעוצבים כגון מפעלים או בתי חרושת אותם הפכו לאתרי אירוע יפיפיים ועוד. מומלץ לבחור את מקום האירוע הייחודי לפי אופי הזוג והמוזמנים והאווירה אותם רוצים לייצר.
  • בחירת הקייטרינג המושלם: הזדמנות נוספת אשר נקרית בדרכם אך ורק של זוגות החפצים בחתונות מצומצמות היא להגיש מנות גורמה מיוחדות וטעימות. כאשר האירוע מורכב ממספר קטן יחסית של מוזמנים, יש יותר זמן לצוות הקייטרינג להשקיע בעיצוב כל מנה, ישנה אפשרות להכין מנות מורכבות ומעניינות יותר וכמובן- שירות הקייטרינג יהיה אישי ונעים יותר, בדומה לחוויית המסעדה.
  • התאמת רחבת הריקודים למספר המוזמנים: על מנת לא ליצור תחושה "ריקה" או חסרה באיזשהו מובן, חשוב מאד להתאים את גודל רחבת הריקודים למספר המוזמנים בכדי שתמיד תהיה תחושה שהיא מלאה, שמחה ותוססת. חשוב לשים לב לגודל הרחבה בעת בחירת מקום האירוע ובמקרים בהם יוקם מאפס אתר החתונה, מומלץ להתייעץ עם צוות ההקמה וההפקה באשר לגודל רחבת הריקודים.
  • אישורי הגעה: במקרה של חתונות קטנות, ישנה חשיבות מכרעת לנושא אישורי ההגעה, מה שמכונה RSVP. מאחר והרעיון של חתונה קטנה הוא מעט מוזמנים, מצומצם, חשוב באופן מיוחד לדעת מי מתכוון להגיע ומי לא. אפשר להשכיר את שירותיהן של חברות המבצעות אישורי הגעה באופן טלפוני או בסמס וניתן גם לבקש עזרה של חברים ומשפחה, שכן לא מדובר במספר רב של אנשים אליהם יש לטלפן.
  • סידורי ישיבה: בחתונות ובאירועים באופן כללי ישנה חשיבות גדולה לסידורי ישיבה לשם יצירת אירוע חברתי נעים וחיובי לכלל המשתתפים. במקרים של חתונות אינטימיות יותר, ישנה חשיבות מוגברת לכך בשל מספר המוזמנים המצומצם.

טיפים לתכנון חתונה קטנה

אינטימיות וטאץ' אישי זה שם המשחק

בחירה בחתונה קטנה היא פלטפורמה המאפשרת מתן טאץ' אישי ומיוחד ליום הגדול של הזוג. כך הם יוכלו לייחד אותו משל השאר וליהנות ממשהו שלהם.