חגיגת יום הולדת גם לאנשים מבוגרים

משום מה יש כאלה המסתכלים על מסיבת יום ההולדת כמסיבה ילדותית שאינה מתאימה לאנשים 'גדולים'. אך זה ממש לא כך. יום ההולדת שלנו הוא יום גדול עבורנו וראוי לציין את היום, לשמוח על כי זכו בשנת חיים נוספת ולהתפלל ולייחל לעוד שנים רבות, טובות ובריאות.

"היום יום הולדת" זהו אמנם אחד מהשירים הראשונים אותם למדנו בגן, אך בניגוד לשירים או דקלומים אחרים אותם השארנו בגן לאלו שיבואו אחרינו, השיר "היום יום הולדת" ממשיך ללוות אותנו עם זיכרונות מתוקים בכל שנה מחדש עת אנחנו מתקדמים הלאה ועולים בעוד שנה. כיום כבר לא צריך לעבוד קשה מידי על מנת להמציא רעיונות חדשים כיצד לחגוג את יום ההולדת. חברות הפקה רבות מציעות לנו תכניות ייחודיות ורעיונות יצירתיים כדי לחגוג מסיבת יום הולדת איכותית וחווייתית שתעניק הן ל'חתן האירוע' והן למשתתפים במסיבה, הרבה כיף אך עם איכות כפי שראוי לאנשים מבוגרים ומכובדים.

ימי הולדת למבוגרים – איך חוגגים אותם?

כאשר אתם רוצים לארגן מסיבת יום הולדת לאדם מבוגר, לא תוכלו לעשות זאת כפי שאתם עושים עבור ילד בן 3 וגם לא כפי שנחגגת המסיבה בגיל הנעורים. יש צורך להתחשב ולהכין תכנים המתאימים לגיל הזה, פעילות מתאימה שתעניק לחתן או לכלת האירוע את הבמה המכובדת ביחס לגיל המכובד אף הוא.

אז מה תכינו למסיבת יום ההולדת לאדם המבוגר?

ימי הולדת למבוגרים לא ייערכו על שולחנות ערוכים בביסלי ובבמבה. בדרך כלל תהיה ארוחה מכובדת וחגיגית עם מאכלים מיוחדים שאהובים על החתן או הכלה של האירוע. במקרה ומדובר בגיל מבוגר  ישנן בדרך כלל אי אלו הגבלות בתזונה, בארוחה תהיה התחשבות בכל אלו והמזונות שיוגשו יתאימו לדיאטה ולתזונה המותאמת לקשיש. אך כל זה ייעשה באומנות כדי שלא לפגוע בטעם הטוב של המאכלים, וכדי שכל המשתתפים במסיבה ייהנו מאוכל מוצלח וטוב.

תכנית –

התכנית במסיבה לא תהיה סוערת ורועשת עם מוסיקה מודרנית וקופצנית, אלא היא תיערך במתכונת מכובדת יותר. ניתן לשלב מצגת שתציג קטעים נבחרים של מחייו של הקשיש, או לחילופין, ניתן להסריט מראש את כל הילדים והנכדים מברכים את הסבא או הסבתא האהובים וליצור מכל אלו מצגת מרגשת במיוחד.

תכנית נוספת שעשויה להתאים זהו חידון מיוחד הבנוי סביב קורות החיים של הקשיש. מקום הולדתו, שמות אחיו ואחיותיו, מקום גידולו בשנות הילדות, כמובן שחידון כזה חייב להיעשות ברגישות המתאימה כדי שלא לפגוע בקשיש.

שירה נוסטלגית –

הקשישים לא תמיד מתחברים לשירה העכשווית הסוערת. הם יעדיפו שירים עתיקים וטובים עם טעם של פעם. זה אולי ידרוש ממכם הרבה הכנה, אך ההתרגשות של הקשיש והשמחה השופעת, תצדיק את המאמץ.

מתנה –

אל תשכחו להעניק לו מתנה מתאימה שתשמח אותו ותזכיר לו את המסיבה היפה שהכנתם לו.
רעיונות? בבקשה, סט כלי מיטה, מגבת עם הדפס אישי, צעיף נחמד או כל פריט אישי אחר שיחמם את ליבו.