הטרנד החדש לחגיגות בר ובת מצווה בחו"ל

משפחות רבות כבר הבינו כי טיול בר מצווה בחו"ל הוא חוויה מדליקה ומגבשת לכל המשפחה, במקום להשקיע עשרות אלפי שקלים באירוע בגן או באולם אירועים, יוצאים לחופשה משפחתית מהנה וזוכים לחוויה מגבשת לכל החיים. אמנם, ההורים צריכים לשוחח על כך עם הילדים, ואם הילד או הילדה זורמים עם הרעיון, כל שנותר הוא לבחור יחד יעד לטיול, להזמין כרטיסי טיסה ולארוז את המזוודות.

חלופה אטרקטיבית לעוד אירוע שגרתי ובומבסטי

טיולי בר ובת מצווה בחו"ל הפכו לטרנד החם ביותר בקרב המשפחות, במקום עוד אירוע שגרתי ויקר משקיעים את הכסף בטיול חווייתי לכל המשפחה. יש מקרים בהם הרעיון לטיול מגיע דווקא מהילדים העומדים לחגוג מסיבת בר או בת מצווה, במקרים אחרים ההורים מעדיפים לחסוך מעצמם אירוע מוגזם ומוחצן, ובמקום חגיגה מפוארת האורכת מספר שעות הם מציעים לילד לצאת לטיול מהנה וחווייתי בחו"ל.בר מצווה בחול

יש מגוון יעדים אטרקטיביים לטיולי בר ובת מצווה בחו"ל, אחד היעדים הפופולריים הוא היער השחור. באזור היער השחור שבגרמניה יש שלל פארקים ואטרקציות לכל הגילאים, אחד משיאי הטיול הוא כמובן בילוי בפארק אירופה המציע שפע מתקנים כמו רכבות הרים מהירות ועוד. כמו כן, ישנם יעדים פופולריים נוספים באירופה כמו פארק השעשועים דיסנילנד פריז, פארק השעשועים הידוע אפטלנד שבהולנד ופארק השעשועים הגדול גארדה לנד שבאיטליה.

אגב, אפשר לתכנן חופשה בחו"ל הכוללת ביקור בכמה פארקים ידועים, חשוב לזכור כי פארקי השעשועים באירופה נמצאים במרחקים סבירים זה מזה, לכן ניתן לתכנן חופשה מדליקה הכוללת ביקור בכמה מהפארקים הטובים ביותר באירופה יחד עם טיול באתרי חובה בדרך, בשמורות טבע וכדומה.

ספארי באפריקה

יש יעדים רבים המתאימים לטיולי בר מצווה, במקום טיול קלאסי באירופה הכולל פארק שעשועים גדול אפשר לתכנן טיול משפחתי בדרום אפריקה וליהנות מספארי מדליק ובלתי נשכח. טיולי ספארי בדרום אפריקה מתאימים לכל המשפחה, במהלך הטיול מבקרים בשמורות טבע קסומות ואקזוטיות, צופים בחיות בר מקרוב, נהנים ממפגשים מרתקים עם שבטים אפריקאים ויש עוד אטרקציות רבות שניתן לשלב במהלך הטיול כמו כדור פורח, ביקור בשבטים פראיים וכדומה.

טיול פארקים באורלנדו

כאמור, במקום להשקיע באירוע רגיל ובנאלי אפשר לתכנן טיול משפחתי בחו"ל, אחד היעדים היקרים אך המלהיבים ביותר הוא ללא ספק טיול פארקים באורלנדו, במדינת פלורידה שבארצות הברית. באורלנדו נמצא דיסני וורלד, פארק השעשועים המפורסם ביותר בעולם. כמו כן, במרחק קצר מדיסני וורלד ישנם עוד שלושה מרכזי מבקרים מלהיבים וגדולים, מומלץ לבקר בעולם המים, באולפני יוניברסל ובמרכז החלל על שם קנדי.

משפחות המחפשות חופשה בראש אחר יכולות לתכנן טיול קראוונים באירופה או בארה"ב, הטיול מגבש ובדרך עוצרים ביעדים תיירותיים יפים ומעניינים. כמו כן, אפשר לתכנן טיול חווייתי ואותנטי במזרח הרחוק, וליהנות מתרבויות קסומות, מאיים אקזוטיים, מבילוי בלונה פארקים גדולים ומעוד שלל חוויות נוספות.