איך מתכננים חתונת בוטיק?

מהי חתונת בוטיק?
ניתן לומר כי חתונת בוטיק היא פשוט חתונה קטנה. אולם, חתונת בוטיק היא לא רק חתונה שבמקרה נמצאים בה מעט אורחים. כיום כשאומרים חתונות בוטיק, הכוונה להרבה יותר מזה – חתונה אינטימית, עם החברים הקרובים ביותר לבני הזוג ובני המשפחה הקרובים ביותר, חתונה שבה גם האוכל, העיצוב והמוסיקה הם אינטימיים ומיוחדים יותר. החלטה על חתונת בוטיק קטנה מאפשרת להתמקד בפרטים הקטנים, מה שהופך חתונה קטנה לאירוע גדול מהחיים. הטרנד של חתונות בוטיק הולך ומתפתח בשנים האחרונות בארץ, כאשר יותר ויותר מקומות מציעים לערוך אירועים קטנים בצפון, בדרום ובמרכז לפי בחירת בני הזוג.

שלבים בתכנון חתונות בוטיק

בחירת לוקיישן – השלב הראשון והחשוב ביותר לאחר שמחליטים לקיים חתונת בוטיק הוא שלב ההחלטה על אודות המיקום של האירוע. ראשית, צריך להחליט על מיקום גיאוגרפי – האם נחפש מקומות שמיועדים לאירועים קטנים בצפון, באווירה ירוקה וגלילית, או שאולי דווקא מתאים לנו לערוך את החתונה באווירה המדברית של אזור הדרום? שנית, צריך להחליט על סוג המקום – חתונה באולם קטן, או אולי חתונה בטבע – בפארק יפה או על חוף הים? האפשרויות הן רבות וכדאי לקבוע מראש מה רוצים כדי לקצר את זמן החיפושים.

רשימת מוזמנים – רשימת המוזמנים היא לרוב דווקא השלב הקל ביותר בחתונות בוטיק. מכיוון שמדובר בחתונה קטנה, רוב בני הזוג בוחרים לא להזמין חברים ממעגלים רחוקים או קרובי משפחה מדרגה שלישית ליום החשוב והמרגש בחייהם. רשימת המוזמנים כמו נוצרת מאליה כאשר מריצים בראש את האנשים הקרובים לנו, ואת מי שתמיד דמיינו שיהיה אתנו ביום המאושר בחיינו, ויסכימו לנסוע בשבילנו גם לאירועים קטנים בצפון הרחוק. יחד עם זאת, חשוב לערוך רשימה מסודרת של המוזמנים כדי לוודא שלא שכחנו אף אחד חשוב שעלול להיעלב.

מוזיקה ועיצוב – מה שהופך עוד חתונה לחתונת בוטיק ייחודית, זה לא רק כמות המוזמנים אלא בעיקר המוזיקה והעיצוב. פה המקום להתחיל לחשוב על כל הפרטים הקטנים כפי שדמיינתם אותם. איזה שיר ילווה אתכם לחופה? איזה סוג פלייליסט אתם רוצים שיתנגן בקבלת הפנים בעת קבלת האורחים וכמובן – מי הוא הדיג'יי הטוב ביותר שתרצו באירוע? מעבר לזה, סוגיית העיצוב גם היא משמעותית מאוד. התייעצו עם מומחים בנוגע לפרחים, זר כלה, עיצוב החופה ועיצוב רחבת הריקודים.

היכן עורכים חתונות כאלו?

מכיוון שבחתונות בוטיק כמות המוזמנים קטנה יחסית, ניתן לערוך אותם במקומות רבים יותר מאשר חתונות גדולות. לא רק אולמות וגני אירועים הם אופציות שפתוחות בפניכם כעת, כי אם עולם שלם של חתונות בטבע ובאולמות קטנים. אירועים קטנים בצפון אפשר לערוך בחוף אכזיב, או באזור הגליל והגולן, אירועים קטנים בדרום באזור עין גדי או מדבר יהודה וכן הלאה. אל תשכחו להתייעץ עם אנשים המתמחים בארגון חתונות בוטיק שיסייעו לכם בכל שלב בארגון האירוע. בכל הנוגע לחתונות בוטיק – השמיים הם הגבול וכל שנותר לכם לעשות הוא לבחור מבין שלל האופציות הקיימות.