צלם לאירועים – טיפ חשוב שכנראה לא חשבתם עליו

בחירת צלם לאירועים הוא תהליך שאותו צריך לעבור, בדיוק כפי שעוברים תהליך בחירת איש מקצוע או נותן שירות בכל תחום אחר. לאורך תהליך הפקת האירוע, יהיה עליכם להתמודד לא מעט פעמים עם הצורך לקבל החלטה סביב נותני שירות שונים, שלשירותיהם אתם זקוקים במסגרת האירוע. המלצות, חוות דעת מקצועיות, בחינת תיק עבודות, קבלת הצעה מפורטת עם כל מרכיבי השירות המסופקים וכמובן השוואת מחירים והתמקחות על המחיר, כל אלה הם מרכיבים טריוויאליים שמהם נבנה תהליך הבחירה של צלמים לאירועים.

צוות צילום מלא המסוגל למלא את המטרה שלשמה נשכר

אבל אחרי שכיסינו את המרכיבים הטריוויאליים של התהליך, כדאי להכיר מרכיב חדש וחשוב, שייחודי באופן ספציפי לתחום של צילום אירועים, ולמרכיב הזה אפשר לקרוא הרכב וגודל צוות הצילום. כשאתם מחפשים צלם לאירועים, הדבר האחרון שאתם רוצים לראות הוא, שלאירוע שלכם מגיע צלם אחד בלבד. צלמים לאירועים חייבים להגיע בצוות מלא שיכול להשיג את המטרה שלשמה הוא נשכר, אך האם אתם יודעים באמת מהי המטרה שאותה אמורים למלא צלמים לאירועים?צלם

תיעוד מלא של האירוע, בכל רגע נתון ומכל זווית אפשרית

ובכן, תפקידו של צלם אירועים הוא לא רק לצלם את האירוע, אלא לתעד את כל הרגעים, קטנים כגדולים, באירוע, ולעשות זאת מסביב לשעון. ייתכן שמעולם לא חשבתם על הנושא הזה, ואתם בהחלט לא רוצים לחשוב עליו לאחר מעשה. כך למשל, אתם לא רוצים שהצלם יצא להפסקת אוכל, ובזמן שהוא בהפסקה, האירוע שלכם פשוט עובר ללא תיעוד. אתם לא רוצים לגלות ש-20 דקות מהאירוע, בדרך כלל בשלבים השונים של הארוחות, דברים קורים ברחבי האירוע ואין שום תיעוד שלהם.

שלוש מטלות מרכזיות שבהן אמור צוות הצילום לעמוד

בהתאם לכך, בהזמנת צלם לאירוע אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים צוות צלמים מלא עם כל הציוד הנדרש ועם גמישות מקסימלית, ואשר אמור לעמוד בכל המטלות הבאות:

  • צילום האירוע בכמה מוקדים, מכמה זוויות ואולי גם באמצעות כמה טכניקות צילום
  • צילום האירוע באופן רציף ומלא, כך שבכל רגע נתון ישנו לפחות צלם אחד, ואפילו שניים שעוברים בין האורחים ומצלמים את הרגעים היפים של האירוע
  • צילום האירוע בצורה חלקה ואפקטיבית, כשכל צלם יכול לקחת את ההפסקה שלו כדי לשמור על ערנות ועל איכות גבוהה של עבודה, אך גם שלכל צלם יש צלם מחליף שימלא את מקומו בזמן שהוא בהפסקה.

לפרטים נוספים ולהזמנות כנסו לאתר http://xn—-0hchhdtebxo7cyb7a.co.il/