מיגון אולמות אירועים

חשיבות מיגון אולמות אירועים באזור באר שבע ועוטף עזה

חתונות, ימי הולדת ובריתות הינן אירועים משמחים לכל הדעות. גם אנשים אשר מתגוררים בדרום, כולל אזור באר שבע ועוטף עזה, נהנים מחגיגות אלו. כיצד תדעו כי הנכם בטוחים גם באחד הרגעים המרגשים ביותר בחייכם? כיצד תערבו לחייהם של המבקרים באירוע זה? במאמר הבא נפרט את כל מה שרציתם לדעת אודות מיגון אולמות אירועים בדרום הארץ.

כל מה שרציתם לדעת אודות מיגון אולמות אירועים

אולם אירועים

  • קיומו של מרחב מוגן: וודאו כי באולם האירועים בו בחרתם ממוקם ממ"ד, או חדר ממוגן דומה. כל אולם אירועים נדרש בהימצאות ממ"ד בשטחו, על מנת לספק הגנה וביטחון מיידיים לחוגגים באירוע. וודאו כי תפוסתו המרבית של הממ"ד הולמת את מספר המוזמנים לאירוע – במידה והזמנתם 500 אורחים, וודאו כי הם יוכלו להיכנס לממ"ד, יחד עם אנשי הצוות של האולם. בדקו עם בעלי אולם האירועים כי הממ"ד מאובזר בכל ציוד החירום הדרוש, וכי נמצאים בשטח אנשי מקצוע המוכשרים להתמודד כראוי עם מצבים אלו.
  • אישורי בטיחות: וודאו כי בעל אולם האירועים מחזיק באישורי הבטיחות הדרושים מנציבות כיבוי האש האזורית. וודאו כי המקום מבוטח בביטוח הראוי, כולל ביטוח צד ג'. ביטוח זה יגן עליכם מפני פגיעה פיזית ומפני תביעה של הנוכחים באירוע. במידת הצורך, בקשו לראות אישורים אלו בטרם סגירת העסקה.
  • מערכת הכריזה: בעת בחירת אולם אירועים, חשוב להקפיד כי עמדת הדי-ג'יי ומערכות הכריזה יהיו מסונכרנים עם הנחיות פיקוד העורף. וודאו כי המערכת מופעלת כראוי, וכי תוכל להתגבר על צלילי המוזיקה במידת הצורך. כך הנוכחים באירוע יזכו לשמוע את האזהרות בזמן אמת, ויוכלו לפעול במהירות.

בחרו לקיים את האירוע החשוב שלכם רק באולם אירועים ממוגן

בעת בחירת אולם אירועים באזור באר שבע או עוטף עזה, חשוב לוודא כי האולם שבחרתם הינו אולם ממוגן. וודאו כי יש במקום ממ"ד בעל תפוסת האנשים המתאימה לסוג האירוע שלכם, כי יש בבעלות בעלי האולם אישורי הבטיחות הנדרשים, וכי מערכת הכריזה במקום פועלת כראוי.