טיפים לבחירת מקום לאירועים קטנים עם בריכה

מקום עם בריכה יכול להתאים לאירועים קטנים בחיק המשפחה, החברים או העובדים והקולגות. השאלה היא איך בוחרים מקום כזה ועל מה כדאי לשים דגש. בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם מספר כללי מפתח בסיסיים.

בריכה מעניקה ערך מוסף למקום שבו ניתן לערוך אירועים. במקום להסתפק במקומות קטנים בלבד, אפשר להפתיע את האורחים עם בריכה מעוצבת או לשלב את השחייה באירוע עצמו.

על אף האמור לעיל, לא כל מארגני האירועים יודעים מה לבדוק כשהם משווים בין מקומות לאירועים קטנים עם בריכה. מגוון המקומות גדול מכפי שנהוג לחשוב ותמיד יש שיקולים שעשויים להטות את הכף. בגלל זה חשוב להקפיד על הטיפים הבאים ולהכיר את כללי המפתח.

כללי המפתח לבחירת מקום לאירועים קטנים עם בריכה:

א. קבלו המלצות מאנשים שכבר בילו במקום – אל תבחרו מקום לאירועים קטנים לפני שהתייעצתם לפחות עם 2-3 אנשים שכבר בילו בו. כך תוכלו לדעת האם הבריכה תורמת למקום או פוגעת בו, האם האוכל ברמה גבוהה והאם התחושה הכללית היא חיובית. קבלת המלצות לא עולה לכם כסף ורק דורשת השקעה של זמן פנוי.

ב. שימו לב לנושא הבטיחות – זכרו שהבריכה משנה כמעט לגמרי את ההתייחסות להיבט הבטיחותי של האירוע. אם אתם מתכוונים לארגן אירוע פרטי ולהזמין אליו משפחות עם ילדים ותינוקות, כדאי שהבריכה תהיה מוגנת וסגורה. הבטיחות לא משפיעה רק על התהליך של בניית בריכה אלא גם על העיצוב שלה. התפקיד שלכם בתור בעלי האירוע הוא להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות ולא לסכן את המוזמנים.

ג. התאימו את האירוע למזג האוויר – במקום עם בריכה תוכלו לשלב בין האירוע והשחייהמקום לאירועים קטנים עם בריכה רק בתקופת הקיץ. לעומת זאת, בחורף תצטרכו לנצל בצורה שונה את הבריכה ואולי לשים עליה אי, לנפח בלונים או לפזר פרחים. במילים אחרות, אתם צריכים להתאים את אופי האירוע למזג האוויר ולא לשכוח את השפעת הבריכה על האווירה.

מקומות עם בריכה מתאימים לאירועים פרטיים כמו חתונות, בר מצווה ובת מצווה, או לאירועים עסקיים וימי כיף. אפשר לערוך אירוע סביב הבריכה ולהזמין עובדים וקולגות להשקת מוצר והרמת כוסית. הבריכה צובעת את האירוע בגוונים אקסקלוסיביים ואמורה לעניק לו ערך מוסף שאי אפשר להשיג באמצעים אחרים.

 

מה הקשר בין בריכה ועלות האירוע?

סביר להניח שבמקום עם בריכה יגלמו את עלויות התחזוקה והבנייה גם במחירי המנות. קחו את זה בחשבון ואל תצפו למצוא מחירים דומים במקומות עם ובלי בריכה. מצד שני, זו השקעה משתלמת שיכולה להתאים בדיוק לאירוע שאתם מחפשים.

השוו בין מקומות עם בריכות ובדקו האם פערי המחירים שווים את ההשקעה. התייעצו עם מפיקי אירועים מקצועיים והגיעו לאירוע לדוגמא. נסו לתכנן אירוע מוצלח שמשתמש בבריכה בתור יתרון וכך תפיקו מקסימום תועלת.