אפשרויות לתכנון מסיבת רווקות

לכל זוג שעומד להינשא יש רשימת מטלות ארוכה ומייגעת, שכוללת סיורי אולמות, מדידות לשמלה ולחליפת החתן, בחירת מוזיקה, צלם, אטרקציות ועוד שלל אתגרים לא פחות מאתגרים. אלא שלא רק הזוג המאושר ניצב בפני פרויקט גדול.

גם החברה הכי טובה של הכלה, זו שמונתה לתכנן את מסיבת הרווקות הגדולה, צריכה להתמודד עם הפקה משלה, שהרי האירוע הזה הוא אחד מאירועי השיא של החתונה. אם גם את קיבלת לידייך את המינוי החשוב הזה והתבקשת לתכנן את מסיבת הרווקות של החברה הכי טובה שלך, הבשורה הטובה היא שזה לא צריך להיות כל כך מסובך, ומה שיכול להקל את הפרויקט הזה עוד יותר הוא תכנון נכון של הפעילות המרכזית בערב. הרי אם הפעילות הזה תצא לפועל בצורה חלקה, הערב יוכתר כהצלחה.

Hot bachelorette party in limoסוגי הפעלות אפשריות

ישנן אפשרויות רבות לקיום הפעלות למסיבות רווקות, כאשר כל הפעלה יכולה להתאים לסגנון אחר של מסיבה, בתלות בכלה ובחברותיה. למשל, סדנה מיוחדת שבה תלמדו להכין סושי, מאפים, ארוחת גורמה או קוקטיילים אלכוהוליים – היא סדנה שיכולה להוסיף המון לערב הזה. חשבי על כך שבסדנה כזו תוכלי לטפל באופן ממוקד בכמה אלמנטים: גם הוספת תוכן למסיבה, גם ארוחת ערב וגם כיף גדול ופעילות חווייתית שכולן יהיו פעילות בה.

אם אתן מעדיפות להתפנק יותר ולעבוד פחות, ישנן גם הפעלות שלא ידרשו מכן יותר מדי מאמץ. את יכולה להזמין, למשל, סטנד אפיסט שיגיע לצחוק על כל הקונספט הזה שנקרא חתונה ועל האירוע הנלווה אליו – מסיבת הרווקות. קוראת בקלפים תוכל לגלות לבנות את העתיד, ואילו סקסולוגית תתן לכולן, ובעיקר לכלה, כמה טיפים לחיי מין מוצלחים ומהנים גם לפני וגם אחרי החתונה. אגב, אם אתן חובבות הז'אנר, אפשר גם כיום להזמין חשפן שיגיע להופעה מיוחדת…

עוד נושאים לטיפול

לאחר שתבחרי מתוך מגוון הפעלות למסיבת רווקות, בדקי שכל האלמנטים שמרכיבים מסיבה מוצלחת אכן מתוכננים, ואם לא, זה הזמן לסגור קצוות. הצעדים הבסיסיים ביותר כוללים קביעת תאריך, יצירת קשר עם המשתתפות לאישור התאריך מולן, בחירת מקום המסיבה, הרכבת תפריט (תוך התחשבות במגבלות שונות של הבנות כמו כשרות, צמחונות או רגישות למאכלים מסוימים) וכן תכנון ההפעלה המרכזית. מומלץ שתקבעי לעצמך תקציב מראש, כזה שתוכלי לחלק בין המשתתפות באופן שווה ומבלי לעורר את כעסן על תקציב מנופח, וכן שתנסי לקצץ מעט איפה שאפשר.

משתתפות רבות עשויות להתנגד להוצאה כספית גבוהה מידי, בוודאי אם הן קצת פחות קרובות לכלה, ולכן מומלץ לא להפריז ולתכנן מסיבה גרנדיוזית. בנוסף, תני לבנות מקום להתבטא, להציע הצעות ולהביע עמדות. בסופו של דבר תצטרכי את לקבל את ההחלטות, אבל ככל שתתני להן להרגיש פעילות בתהליך התכנון, כך הכל יעבור בקלות רבה הרבה יותר.