מהם שירותי אבטחה רפואית לאירועים?

שירותי אבטחה רפואית נדרשים בעיקר באירועים המוניים כמו פסטיבלים, הופעות גדולות, מרוצים והתכנסויות הומות אדם אחרות. עבור כמות מסוימת של אנשים יש אפילו דרישה לשירותי אבטחה רפואית על פי חוק.

כל מה שצריך לדעת על שירותי אבטחה רפואית

יש מספר דברים שחשוב לדעת לגבי שירותי אבטחה רפואית עבור אירועים:

  • מה השירות כולל? – משמעה של אבטחה רפואית היא הצבה של גורמים רפואיים שיוכלו לטפל במצבי חירום. לכן, אבטחה רפואית כוללת לרוב רכב חירום מסוג אחד או מכמה סוגים, כמו אמבולנס פרטי או ניידות טיפול נמרץ. ברכבי החירום הרפואיים פועל צוות מיומן שמורכב מחובשים, פרמדיקים ובמקרים מסוימים גם מרופאים, כאשר הסמכויות יכולות להגיע החל מהחייאה פשוטה ועד להנשמה עם צינור וטיפול תרופתי מורכב.אבטחה רפואית לאירועים
  • מהם המקרים הנפוצים בהם מטפלים? – באירועים מרובי משתתפים הסכנה העיקרית היא התייבשות. התייבשות יכולה להגיע עד כדי סכנת חיים ולכן חשוב שתהיה ניידת שתוכל לתת עירוי נוזלים וטיפול רפואי נוסף להתייבשויות. פציעות מדממות הן גם נפוצות מאוד, במיוחד באירועי ספורט. בפסטיבלים ובהופעות נפוצים גם אירועים הקשורים לסמים ואלכוהול, כמו הרעלות אלכוהול ומנות יתר.
  • איך לדעת איזה שירות בדיוק אני צריך? – אם אתם מארגנים אירוע ואתם זקוקים לשירותי אבטחה רפואית לאירועים, חשוב שתתייעצו עם גורם רפואי מוסמך שיסביר לכם מהי העדיפות הרפואית עבור אותו האירוע. גורם זה יכול להיות חברה של שירותי רפואה דחופה, מד"א וכדומה.

חשיבות הבחירה בשירות מקצועי

שירותי אבטחה רפואית לאירועים הם המפתח לשמירה על בריאות המשתתפים באירוע שלכם ולעתים אף על חיי אדם. כאשר מדובר בחיים של אנשים, פשוט אסור להתפשר. מסיבה זו, מומלץ תמיד לבחור בחברה איכותית שתספק לכם אבטחה רפואית. חשוב לבחור את החברה על פי רמת אנשי המקצוע והציוד בה, כמו גם על פי רמת השירות.