המלצה על 7 מנות בשריות לקייטרינג לחתונה

תפריט חתונה צריך להכיל לפחות 3 מנות עשירות ומספקות

מאכלים עשירים ומספקים הינן אבן פינה של כל שימחה ואירוע.
חתונה, אירוע עתיק ומסורתי אשר מהווה את שיאו של איחוד הלבבות והמשפחות, צריכה לשלב בתוכה ארוחה טעימה ומספקת לכלל המוזמנים. קייטרינג בשרי לחתונה, הינה הבחירה אשר עושים רובם המוחלט של הזוגות ומשפחותיהם.
הסיבה לכך היא כי הגשת בשר מבטאת כבוד לאורחים ומעניקה לאירוע נופח של יוקרה וטעם טוב.
לכן, בחירת מנות בשריות מתאימות לאירוע הינה חשובה מאין כמוה, ויש להתאימן בצורה מושלמת כך שכל המוזמנים יוכלו להפיק מהן הנאה. טעות נפוצה ביותר בבחירת המנות היא חוסר התייחסות לגילאים השונים של המוזמנים לחתונה, לכן יש להקפיד ולשלב בתפריט מנות הערבות לחיכם של ילדים, קשישים ומבוגרים כאחד.

7 מנות בשריות אשר מומלץ לשלב בתפריט הינן

כאמור, למנות הבשריות החשיבות הרבה ביותר בקייטרינג בשרי לחתונה. עוד מימי המקרא היה נהוג לחתום אירועים משמחים בשחיטה וסעודה של בשר מצאנו של המארח. להלן רשימה של 7 מנות בשריות אשר מומלץ לשלב בתפריט החתונה:

  • מנות לכל גיל: כאמור, בבחירת מנות מקייטרינג בשרי לחתונה חשוב מאוד לשלב מנות אשר ייהנו מהם בני כל הגילאים. ילדים אשר האוכל אינו לטעמם, יפריעו למהלכו התקין של האירוע ולהנאת הוריהם הבאים לשמוח בשמחת הזוג. לכן בכל חתונה חשוב לשלב לפחות אחד מהבאים: שניצל, מדובר במאכל טעים ביותר וחביב על בני כל הגילאים. מאחר והוא מוכר לרוב הילדים מהבית או ממוסדות החינוך, הם יאכלו אותו בהנאה. קייטרינג בשרי לחתונה ברמה גבוהה יכין שניצל משודרג וטעים במיוחד, המתאים להגשה גם כמנת יוקרה. קציצות עוף ברוטב, הינן אופציה נוספת אם קצתם בשניצלים וברצונכם לגוון. המרקם הרך של הקציצות השוחות ברוטב מאפשר את אכילתן גם על ידי פעוטות וזקנים המתקשים עם מאכלים סיביים או קשיחים.
  • מאכלים נפוצים: רבים מהזוגות המתחתנים בוחרים בשילוב של עוף בתנור ורולדה ברוטב פטריות בתפריט. מדובר במאכלים טעימים במיוחד, אשר הכנתן בבית הינה פעמים רבות מאתגרת.
  • מאכלים אסיאתיים: במידה וברצונכם להפוך את חתונתכם לייחודית, ניתן לשלב מנות מין המטבח האסייתי. עוף באננס, שניצל ממולא ירקות, ובקר ברוטב צ'ילי, מהווים בחירה טעימה במיוחד, והכנתן בקייטרינג כשר לחתונה תותיר זיכרון בל ימחה מהמוזמנים

לתפריט מלא בקטגוריית קייטרינג בשרי לחצו כאן

בחירת חברת הקייטרינג הינה בעלת חשיבות עליונה לגורל האירוע

בהכנת החתונה בחירות רבות אשר יש לעשות.
בחירת האולם והשכרתו במועד שנבחר, בחירת השמלה, מציאת דירה לזוג לאחר מכן.
לכן, אנו לעיתים שוכחים שחלק גדול מהזיכרון שלנו מחתונות נטבע בשעת הסעודה. קייטרינג בשרי לחתונה חייב להיעשות בצורה מקצועית, תוך הקפדה מושלמת גם על כשרותו של האוכל וגם על טעמו הערב.