בלונים לברית – להפוך את הברית לחגיגה

כמעט כל זוג הורים שנולד להם בן בכור, לא מוותרים על עריכת אירוע, ברית, עם בני משפחה קרובים ורחוקים, חברים ועוד מגוון גדול של מכרים. בכל זאת בן ראשון, בכור, זו סיבה מספיק טובה לחגיגה.

בחגיגה שכזו, שוכרים אולם, קייטרינג, ציוד למוזיקה, וכמובן דואגים לעצב בצורה יפה את המקום. כיצד עושים את זה? כל משפחה בוחרת לעצב בצורה שונה את המקום על פי טעמה ועל פי אופייה. אחת הדרכים לעצב את המקום היא באמצעות בלונים לברית.

יש מספר סיבות מדוע בלונים לברית יכולים להיות פריט עיצוב מאוד מתאים לאירוע שכזה, לפני שנציג כאן שורה של דוגמאות כיצד ניתן לעצב את המקום באמצעות בלונים, נסביר בקצרה מדוע יש להשתמש בכלל במסגרת של בלונים לברית.

כל הסיבות לעצב את האולם בבלונים

ראשית, מדוע במוצר יחסית זול, לא מדובר כאן בפירוטכניקה או מוצרים אחרים שהם יקרים, במיוחד לאירוע שנמשך זמן קצר ובדרך כלל, למרות שמדובר באירוע חשוב, נהוג לערוך אותו באופן יותר מצומצם מאירועים אחרים, מצומצם וצנוע.

בלונים

שנית, בלונים הם אלמנט משמח, אפשר לשלב אותם בצבעים שונים, ליצור מהם צורות שונות, לא צריך להשקיע הרבה בשביל ליצור מהם פריט עיצובי מעניין לאולם.

שלוש, מידת ההשקעה בבלונים באופן כללי, הוא יחסית נמוך אך מנגד היכולת ליצור איתם דברים שונים ורבים, היא גבוהה מאוד. כך אנחנו יכולים ליהנות מתפזורת רבה מאוד של אלמנטים מושקעים ומעוצבים.

כיצד מעצבים עם בלונים לברית

יש כמה אפשרויות, האפשרות הקלאסית היא ליצור צורות ודמויות מהבלונים. כך למשל אפשר ליצור דמויות וצורות כגון, מלאכים, נסיכים ונסיכות, צמידים ושרשראות, כתרים, דמויות אהובות על ילדים מעולמות תוכן שונים, חיות, לבבות ועוד. רצוי את הדמויות והצורות לעשות עם צבעים שונים, במידה וניתן אז לעשות זאת בהתאמה לצבעים המקוריים של הצבעים והדמויות.

אפשרות אחרת היא ליצור צורות מיוחדות שאינן קשורות לעולם תוכן מיוחד, אלא משהו יותר בסיסי, דברים שניתן באמצעות דמיון ויצירתיות להפוך אותם להרבה יותר מיוחדים. אותן צורות יכולות לחזור על עצמן בדרכים שונות או שניתן ליצור שרשרת של צורות שונות אשר ביחד יוצרות כמין אלמנט מעוצב יחיד ומיוחד.

עיצוב עם בלונים לברית יכול גם להתבצע באמצעות צבעים שונים, זה היתרון הגדול של בלונים, בעוד שבעיצוב באמצעות אלמנטים אחרים, הרי שכל פריט יכול לעלות הרבה ולכן יש ניסיון שלא להשתמש באלמנטים רבים, הרי בעזרת בלונים לברית אפשר לקשט את המקום בצבעים שונים ויפים, עם זה בכניסה למקום ועם זה באזור השולחנות או באזור בו נערך הטקס. בכל מקום אפשר להשתמש בבלונים בצורה אחרת ויפה, דבר שבהחלט יכול להנעים את האורחים ולתת להם תחושה ייחודית אשר כמוה לא ימצאו באירועים אחרים.