הכל על הארגון והשליחה של הזמנות לחתונה שלכם

במזל טוב ובשעה טובה התארסתם וכעת אתם מתחילים לתכנן את החתונה שלכם מכל היבט. כבר קבעתם עם אולם או גן אירועים, בדקתם קייטרינג, יש רב מתאים ויש גם דיג'יי. יש עוד עניין אחד אשר חשוב מאד לשים לב אליו – וזה הנושא של ההזמנות שאתם שולחים למוזמנים לחתונה שלכם. תפקיד ההזמנה הוא לתת את כל המידע הרלוונטי על החתונה שלכם – מה התאריך והשעה שלה, מה יהיה הסדר שלה (קבלת פנים, חופה וכו'), היכן החתונה תתקיים, הוראות הגעה, וגם לתת מסר אישי משלכם. יש כמה היבטים של ארגון ההזמנות אשר חשוב מאד להביא בחשבון כמובן.

ההיבטים שאותם יש לשקול היטב

  • מתי לשלוח? – שימו לב שאתם לא שולחים את ההזמנות מוקדם מידי. אין טעם לשלוח את ההזמנה חודשיים וחצי לפני החתונה עצמה. אז מתי כן לשלוח? לרוב כדאי שההזמנות יגיעו למוזמנים שלכם בטווח שבין חודש וחצי עד שלושה שבועות לפני החתונה שלכם (תלוי גם בכמות המוזמנים שלכם, בתאריך שבו אתם חוגגים, וכיו"ב).
  • איך שולחים? – מומלץ בחום שתשלחו את ההזמנות שלכם בעזרת דואר שליחים. מדוע דווקא דואר שליחים? אם תנסו לשלוח הכל בעצמכם ולהגיע פיזית לבתים של אנשים תהיו בבעיה – כי לא כולם גרים בקרבת מקום ולא עם כולם יהיה לכם זמן להיפגש, בוודאי לא בכל הטירוף של ארגון החתונה. מצד שני משלוח בדואר הוא בעייתי כי לא הכל לצערנו מגיע והדואר יכול להתעכב אפילו בשבועות. בעזרת דואר שליחים אתם חוסכים את כל הבעיות הללו. בשירות של דואר שליחים פרטי, אתם בעצם דואגים לכך ששליח פרטי יביא את ההזמנה לאורחים שלכם, ויגע בתוך זמן קצר ואף יאשר כי המוזמנים שלכם קיבלו את ההזמנה לחתונה.

126

עוד כמה דברים לקראת סיום

לסיום רק נזכיר לכם שחשוב שההזמנות יהיו מעוצבות ברמה גבוהה, שהן יהיו ברורות במיוחד,. מכאן ואילך אתם כבר יכולים להיות רגועים – צריך עוד לבצע תיאומים אחרונים, ואתם יכולים להתחיל לחלום על החתונה!