אפשרויות קישוט בלונים לחתונה

חתונה היא אירוע ייחודי והזדמנות יוצאת דופן להביא לידי ביטוי את הטעם האישי שלנו. בניגוד לאירועים אחרים בהם המסורת, ההרגלים או התקציב קובעים את אופי האירוע, בחתונה אנחנו מחליטים על כל פרט קטן. זו הסיבה בגללה כדאי לנצל את האטרקטיביות והמגוון של בלונים.

המחיר של הבלונים אינו גבוה והם צפויים לשנות לחלוטין את האירוע, לשדרג אותו וליצור אווירה מיוחדת. יחד עם זאת, לכל אחד מאיתנו מתאים כאמור משהו אחר ולכן כדאי להכיר את ההבדלים בין הקישוטים הבולטים.

הבדלים בין סוגי בלונים לחתונה

קישוטי בלונים לחתונה מבטיחים חוויה בלתי נשכחת עבור החתן והכלה, המוזמנים והאורחים:

א. הפרחת בלונים – האפשרות של הפרחת בלונים מתאימה לאירועים הנערכים במקום פתוח. ניתן לבחור ספקטרום צבעים ספציפי, להפריח את הבלונים מיד לאחר שבירת הכוס או לשמור את האטרקציה לשלב הריקודים.

ב. הדפסה על בלונים – חתן וכלה המחפשים אחר מזכרת לאורחים יכולים לברר על הדפסת ברכה, מסר או אפילו תמונה על גבי בלונים. את הבלונים מעניקים בקבלת הפנים או עם סיום האירוע.

ג. בלוני הליום לאורחים ולילדים – עוד מתנה ומזכרת לאירוע מהסוג של חתונה הם בלוני הליום. בלונים אלו מיועדים לאירועים אליהם מוזמנים מבוגרים, משפחות וכמובן צעירים. הבלונים פחות מתאימים באירועים סולידיים ושקטים.

ד. קשת בלונים בכניסה – אפשר להציב את קשת הבלונים סביב ההורים המאושרים או בפתח ממנו מגיעים החתן והכלה אל החופה. יש המון אפשרויות עיצוב העולות בקנה אחד עם השימוש בקשת בלונים לצרכי קישוט.

ה. הדפסת שמות על בלונים – הרבה אנשים לא יודעים שהיום אפשר להדפיס שמות גם על בלונים לחתונה. בניגוד להדפסה הקודמת בה נבחר אלמנט גנרי וקבוע, הדפסת שמות מתאימה לאירועים קטנים בהם החתן והכלה יודעים מראש מי צפוי להגיע.

בלונים לחתונה