גני אירועים בישראל

פעם היו מקיימים אירועים בישראל בבתי כנסת או מקסימום באולמות קטנים. היום, אין אדם שמתכנן אירוע שלא מכיר את המושג "גני אירועים". על השתלשלות הדברים שהובילו לכך שהיום לפחות מחצית מכמות האירועים מתקיימת לא באולמות ובבתי כנסת אלא בגני אירועים, ועל היתרונות והחסרונות של חגיגה באולם לעומת חגיגה בגן אירועים – תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.

גני אירועים – ככה זה התחיל

אז אמנם, בעבר אירועים התקיימו בבתי כנסת או באולמות קטנים, ולא רק כי לאנשים היה פחות כסף, אלא בעיקר כי זה מה שהיה

גני אירועים בישראל
גני אירועים בישראל

בנמצא. בשלב מסוים הגיעה דרישה של אנשים לקיים אירוע באוויר הפתוח, כי חשבו שזה יהיה הרבה יותר נעים וגם הרבה יותר נוח. ההתחלה היתה בהוצאת שולחנות וכיסאות אל מחוץ לבית הכנסת או לאולם, והדרך להקמת גני אירועים היתה קצרה משם.

גן אירועים או אולם?

הרבה מאוד אנשים שמתכננים אירוע מתלבטים בשאלה האם לקיים אותו בגן אירועים או באולם – ובצדק, שהרי כל אחד מהמקומות מאפשר לקיים אירוע בעל אופי אחר. לכל אחת מהבחירות יש יתרונות וחסרונות, וכל אחד צריך לשקול את כולם ולהחליט לאיזה מקום יש עבורו יותר יתרונות. אז הנה הם לפניכם – היתרונות והחסרונות של גני אירועים.

יתרונות

  • להתחבר אל הטבע – גני אירועים מאפשרים לקיים את האירוע בחוץ, מתחת לכיפת השמיים, והדבר נותן לו נופך טבעי ויפה. אחרי הכול, אין כמו לקיים חופה על רקע הזריחה, או לרקוד ברחבת הריקודים שנמצאת מתחת לשמיים זרועי כוכבים.

 

  • אוויר טבעי – כשחוגגים בגן נושמים אוויר צח ולא את האוויר הסינתטי שמוציא המזגן.

 

  • צפיפות פחות מורגשת – בגני אירועים, גם אם מזמינים הרבה אנשים, יש יותר מרחב, ולכן מרגישים פחות את הצפיפות.

 

  • לא מפריעים לשכנים – גני אירועים ממוקמים בדרך כלל במרחק גדול ממקומות יישוב, ולכן אפשר לקיים בהם אירועים עד שעות יותר מאוחרות.

חסרונות

מזג האוויר – מזג האוויר הוא האויב הגדול ביותר של אירוע בגן אירועים, שכן אם חם ולח מדי או אם פתאום יורד גשם – זה יכול לגרום אי נוחות גדולה מאוד לכם ולאורחים.

נסיעה ארוכה למוזמנים – בגלל העובדה שחלק גדול מגני האירועים ממוקמים בין יישובים ולא בתוכם, המוזמנים צריכים לנסוע לא פעם מרחקים ארוכים. זה אמנם לא כל כך נורא, אבל לפעמים זה משפיע על מספר המוזמנים שמגיעים.

לסיכום:

אין ספק שקיום אירוע בגן אירועים יכול להיות יפה ומאוד מיוחד, אבל זה בתנאי שמזג האוויר "מחליט להיות נחמד".

אם אתם מעדיפים לנשום אוויר טבעי וליהנות משמיים זרועי כוכבים – אתם צריכים ללכת על הקונספט של גני אירועים. אם אתם מעדיפים מזגן ללא לחות ורוצים לקיים אירוע יותר קרוב לבית – אולם אירועים יהיה, כנראה, הבחירה הטובה יותר עבורכם. והעיקר – שנתראה בשמחות – אמן.