בר מצווה עם חברים בחדר בריחה

בר מצווה בחדר בריחהחדרי בריחה הם בילוי מהנה שיכול להתאים לגילאים מגוונים ולאירועים שונים

בשנים האחרונות, חדרי בריחה הפכו לבילוי פופולארי באופן חסר תקדים בחוגים חברתיים רבים. בין אם מדובר בבילוי עם חברים אחרי יום העבודה ובין אם בבילוי משפחתי של יום שבת – רשימות ההמתנה של חדרי הבריחה השונים מלאות שבועות קדימה, ומדובר בבילוי איכותי ביותר שרבים נהנים ממנו במידה רבה מאוד. כיום, ישנם חדרי בריחה רבים שמתאימים לקהלי יעד מגוונים – כאשר המהות של כולם, סדרת חידות ואתגרים אותם צריך לפתור בפרק זמן של שעה, זהה תמיד. אם אתם מחפשים בילוי לילד שלכם לכבוד בר המצווה, עם החברים הקרובים שלו – מדובר באופציה מחוץ לקופסה שיכולה להיות הכי מהנה ומיוחדת.

בר מצווה בחדר בריחה, על מה חשוב להקפיד?

 

  • ברור שכדאי – כשהולכים לחדר בריחה עם החברים הכי קרובים, זוכים בחוויה מהנה וייחודית, שיכולה להיות גם מגבשת, מצחיקה – הכל לפי חדר הבריחה בו בוחרים. הדבר לא שונה גם כאשר מדובר בחגיגות בר מצווה. בחדרי בריחה אפשר להכניס קבוצה קטנה של חברים קרובים וליהנות איתם במידה רבה מאוד, בעבודת צוות ובסיטואציה ייחודית – לחוויה שהילד שלכם ינצור וייהנה ממנה עוד זמן רב אחר כך. כל מה שנחוץ הוא כמובן חדר הבריחה הנכון.
  • על מה צריך להקפיד? כשבוחרים חדר בריחה עבור חגיגות בר המצווה של הילד, חשוב לזכור שחדרי בריחה בדרך כלל לא מאפשרים לילדים להיות בחדר הבריחה לבד, ושיש צורך לפחות במלווה מבוגר אחד – הדבר צריך להילקח בחשבון כשאתם מתכננים את בר המצווה, ואולי תרצו להזמין 2 חדרים באותה המסגרת לקבוצת חברים גדולה יותר. בכל מקרה, הליווי שלכם חשוב ומהותי בהקשר זה.

הבילוי האולטימטיבי לבר המצווה של הילד

 

עם חדרי בריחה איכותיים, ניתן ליצור חוויה מיוחדת ומהנה במיוחד בבר המצווה של הילד. כל מה שאתם צריכים הוא לעשות סקר שוק קצר, למצוא חדר שמתאים לגילאים הרלוונטיים ולתחומי העניין של הילד – וכך להעניק לו חוויה מיוחדת, במחירים נמוכים בהרבה מאלטרנטיבות אחרות של חגיגות בר מצווה.