בחירת תכשיטי כלה

כלה? מזל טוב! בשלב משמעותי זה של החיים יש לתכשיטים מקום כה משמעותי ואפילו תפקיד של כבוד. כי התכשיטים מלווים את הכלה בדרכה המאושרת.

אמרתם כלה אמרתם תכשיטים. ואולי להיפך – אמרתם תכשיטים אמרתם כלה. כי התקופה הזו בה בני הזוג כורתים ביניהם קשר עמוק לעתיד משותף היא תקופה בה מרבים לתת מתנות ולשמח זה את זה. כמובן שתכשיטים ניתנים בעיקר לכלה על ידי החתן. יש מגוון רחב של תכשיטים וסוגים שונים של דגמים. כמובן שכלה חולמת על תכשיטי יוקרה ועל מספר רב של תכשיטים יוקרתיים שישמחו את לבה. והחתן מצדו מעניק מכל הלב ורוכש תכשיטי יוקרה במחירים יקרים בהחלט. כי זו התקופה בה התכשיטים מדברים הרבה ותופסים מקום של כבוד במערכת היחסים שנרקמת.

אילו תכשיטי יהלומים קיימים?

נכון שחומר הגלם המרכזי לייצור תכשיטים הוא זהב. וממנו מייצרים מגוון עצום של תכשיטים. אבל לצד הזהב משמשים היהלומים כמרכיב משני. קשה לכנות את האבן היקרה הזו בשם חומר גלם, אבל למעשה הוא משמש ככזה בייצור התכשיטים השונים. נכון, מדובר על חומר יקר ערך ששוויו רב מאוד, העלות של היהלומים גבוהה ביותר ולפיכך העלות של התכשיט מושפעת במידה רבה מגודלו של היהלום ורמת הליטוש שלו. וכמובן שהמראה של התכשיט משודרג ויפה פי כמה כאשר משובץ בו יהלום יוקרתי.

אלו תכשיטי יהלומים קיימים?

 

• טבעת – אי אפשר לפרט בלי לשים דגש על הטבעת. כן, טבעת האירוסין שרוכשים בתקופה מרגשת זו של החיים. טבעת נחשבת לאחד תכשיטי יהלומים עיקריים שכמעט אי אפשר לדלג עליו. הטבעת יקרה מאוד וכמובן שבהתאם לשווי היהלום כך ייקבע מחיר הטבעת. הטבעת ניתנת לרוב על ידי החתן לכלה לקראת האירוסין.

• צמיד – גם צמידים הם תכשיטי יהלומים מועדפים. הצמיד משובץ ביהלומים ומשיג הודות ליהלומים מראה נהדר וי

טבעת אירוסין

וקרתי. הצמיד מעוצב בשלל דגמים כאשר אחד הסוגים הנפוצים בנישת הצמידים הוא צמיד טניס. זה צמיד משובץ אבנים שהמראה שלו עכשווי ונאה במיוחד.

• עגילים – אין כמו עגילים לתנוכי האוזן לשדרג את המראה ולהאיר את הפנים של העונדת אותם. ואכן תכשיטי יהלומים מבוקשים עם עגילים. העגיל משובץ באבן ומחמיא לכלה עד מאוד!

• שרשרת – ומה עם שרשרת? זה תכשיט מרכזי ובעל נוכחות רבה. גם בו משבצים יהלומים והתוצאה היא מרהיבה. יוקרה לצד יופי מיוחד!!

כלה? מזל טוב! אכן, התכשיטים הם חלק בלתי נפרד מהתקופה ומהווים אבן דרך במערכת הזוגית שהולכת ונרקמת. אמנם יש להם מקום של כבוד, אבל כדאי לזכור, העלויות הרבות והמחירים המפולפלים לא אלו שמשפיעים על איכות הקשר ועל רמת האושר שלכם. לכן כדאי לזכור להיצמד לגבולות האפשריים ולא לרוץ להוציא סכומי כסף עצומים על תכשיטים שאין לכם יכולת לשלם עליהם. העיקר שיהיה במזל טוב!