מכונות שטיפה לאולמות אירועים

ניקיון מסודר של אולמות אירועים חשוב לשמירה על מראה אסתטי של האולם וכן לשמירה על בריאות באי האירוע ומניעת נפילות או  נזקים גופניים. אין ספק כי מראה מצוחצח ומבריק של רצפת האולם היא אלמנט בסיסי בכל אירוע ולכן חשוב להקפיד על ניקיון יסודי של האולם על בסיס קבוע. את הניקיון צריך לבצע בצורה ייחודית ותוך שימוש במכונות שטיפה מתאימות. בעזרת מכונות אלו ניתן לנקות, לתחזק ולהבריק את הרצפה של אולמות אירועים ואת יציע האולם, במידה ויש כזה.

מכונת שטיפה

תכונות של מכונות שטיפה עבור אולמות אירועים:

א. ניקיון מהיר של שטח גדול – בעזרת המכונות ניתן לשטוף ולנקות במהירות את כל שטח האולם. בין אם מדובר באולם שמשמש לקיום אירועי חתונה, בר מצווה, ימי הולדת או כל אירוע אחר, הניקיון המהיר מבטיח פעילות תקינה ומונע עיכובים. כמעט ואין מאמץ פיזי, במיוחד כאשר מדובר במכונות שטיפה רכובות בהן המנקה למעשה נוהג על המכונה ומנקה את השטח בנקל.

ב. הסרת כתמים ולכלוך – מכונות שטיפה מאפשרות הפעלת לחץ מים גבוה על מנת להסיר כתמים ולכלוך. בעזרת המכונות ניתן לדוגמא להסיר כתמי זיעה שמצטברים על גבי הפרקט, לנקות לכלוך ביציעים ולשפר את המראה הכללי של האולם.

ג. חיסכון בהוצאות – משתלם יותר לרכוש באופן חד פעמי מכונות מיוחדות לשטיפה וניקיון של אולמות אירועים בלחץ מים מאשר לעשות זאת בדרכים אחרות. רכישת מכונות כוללת גם צירוף של אביזרים משלימים כמו אקדח לחץ, קני התזה ודיזות טורבו והיא מתאימה לכל סוגי האולמות.

בחירת מכונת שטיפה המתאים לסוג האולם

בעלי אולמות אירועים וחברות אחזקה לא תמיד יודעים מה לעשות על מנת לנצל את המפרט הטכני והיתרונות של מכונות שטיפה. הוראות השימוש המדויקות מפורסמות על ידי יצרני המכונות וכדאי לעקוב אחריהן. בעזרת היכרות עם הוראות השימוש ניתן לדעת באיזה אופן משתמשים במכונות על מנת להבריק את הרצפה, להסיר כתמים מהפרקט ולנקות את היציעים.

בנוסף, שימוש נכון במכונות כולל התאמה שלהן לאופי הפרויקט וייעודו. את המכונות ניתן להשיג בהספקים שונים שאמורים לתת מענה לצרכי הלקוחות. הדרך הנכונה לדעת איזו מכונה מתאימה לכל אולם אירועים היא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהכיר את האפשרויות שעל הפרק. לסיכום, אין ספק לגבי היתרונות של שימוש במכונות בלחץ מים לשטיפה וניקיון של אולמות אירועים. המכונות מוכיחות את עצמן והן חוסכות זמן, מאמץ ומשאבים.