בלונים לאירועים

אם נראה לכם שהבלונים כבר יצאו מהאפנה והם מתאימים רק לחגיגות של ילדים קטנים אז כדאי שתחשבו שוב. בשנים האחרונות הם עשו קמבק נהדר ועיצוב בבלונים הוא הלהיט החדש הבא. היום הוא כבר נפוץ מאוד ולראות בלונים באירועים במגוון צורות הוא מראה שכיח ביותר, אבל הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת לגבם.

מה טוב בבלונים?

נשאלת אחת השאלות החשובות ביותר בנושא והיא מדוע דווקא בלונים. השאלה הזו מציגה את בחירת האלמנטים העיצוביים במסיבה שלכם כאילו מדובר על 'או זה או זה'. להפך, בגלל שהבלונים זולים מאוד ובגלל העיצוב המעודן והחגיגי שהם מספקים, הם יכולים להשתלב גם לבדם וגם עם פריטי עיצוב אחרים. למעשה, השילוב שלהם קל מאוד גם בגלל שהם זולים מאוד, וכך למעשה אתם יכולים ליהנות מהם גם  באירועי ללא תקציב גדול כמו למשל מסיבות יום הולדת לילדים.

בלונים לאירועים

כיצד אפשר לשלב את הבלונים באירוע?

  • אחד השילובים המוכרים ביותר היא קשת בלונים. את הקשת ניתן למקם היכן שרוצים כאשר לרוב היא תהיה ממוקמת בסמוך לכניסה כך שכל המוזמנים שמגיעים יוכלו להצטלם באופן חגיגי מתחתיה. הקשת יכולה להיות גם בכניסה לאירוע, בעיקר כשמדובר בכניסה ליום הולדת של ילדים בגיל צעיר יותר, וכך החגיגיות מתחילה כבר מההתחלה.
  • עוד שילוב נהדר של בלונים לאירועים הם בלוני ההליום. בלונים אלו כמובן יתאימו לגיל צעיר יותר אך לא רק למסיבות יום הולדת של ילדים קטנים או לבת מצוות. הם יכולים להיות גם בחתונות וגם בבריתות וכך להיות אטרקציה לילדים הקטנים שמגיעים אליהם עם הוריהם. הם תמיד יכולים להוסיף גם לאירועים רציניים יותר, בעיקר אם הצורות שלהם הם של לבבות ולא של דמויות מצוירות.

אמן בלונים לאירוע

מי אמר שהבלונים חייבים להיות דקורציה? הם יכולים להיות גם פריטי לבוש, ואת זה אנו רואים כבר שנים רבות באירועים ברחבי המדינה. אמן בלונים הוא הלהיט המגניב של המסיבה והוא לא רק יאפשר לכם להצטלם למזכרת עם כאלה מגניבים בצורת כתרים או פרחים על הראש, אלא יכניס הרבה צבע ושמחה לחגיגה כולה. אמן בתחום זה פועל בפשטות ובמהירות והוא תמורה מלאה עבור התשלום.