חתונה בטבע – שיק או שוק

מה העניין והיופי של חתונות בטבע?
חתונות בטבע הם הטרנד החדש שתופס לאט מקום של כבוד בקרב הציבור בישראל. מדוע חתונה בטבע היא עניין שנהיה נפוץ יותר ויותר? ראשית, אנשים בישראל אוהבים טבע. אין מה לעשות, אנחנו טיפוסים שאוהבים לטייל, אוהבים את הפתיחות, אוהבים שטחים ירוקים ורחבים. לא סתם כל אחד מאתנו רוצה מרפסת עם נוף ועדיף כזה שהוא לא עירוני. אם אפשר להתחתן בטבע או לשלב את זה עם גן אורבני כמו של ריי אולמות אירועים אז התוצאה תהיה קסומה ומרגשת. יש משהו מאוד מרגש ומסקרן בחתונה תחת כיפת השמיים במקום טבעי לחלוטין כשאת בשמלת כלה ואתה בחליפה כאשר השמש יורדת לאיטה. האווירה של כל המוזמנים משוחררת וכיפית יותר וכדאי לכם לשקול את האפשרות.

במה זה כרוך חתונה בטבע?

• אם אתם רוצים חתונה בטבע לחלוטין ולא גן אירועים בשילוב עם אולם כמו ריי אולמות אירועים חשוב שתדעו שאתם כפופים למזג אוויר. אי אפשר להתחתן בדצמבר או בינואר כיוון שהסיכון בשריון המקום כמה חודשים לפני יכול לתפוס אתכם עם מזג אוויר חורפי מאוד. חשוב מאוד גם לא להתחתן בחודשים יולי ואוגוסט כיוון שגם כאן יש סיכוי שיתפוס אתכם יום שרבי במיוחד שימרר לכול המוזמנים ולכן את החיים. אם אפשר, תכננו את החתונה לספטמבר או לאפריל או מאי כאשר גם חודש יוני בטוח יותר אך בכל מקרה בכל בחירה שלכם תיערכו היטב עם מזג האוויר.

• חתונה בטבע מצריכה מכם התארגנות לוגיסטית יותר. אולם אירועים ריי ועוד אולמות וגני אירועים במדינה כולה מצפון ועד דרום מציעים לכם חבילה כוללת של תאורה, הפקה, שולחנות, סכו"ם, קייטרינג ועוד. כאשר אתם מתחתנים בטבע אולי תוכלו להוזיל את העלויות אך תצטרכו לדאוג למפיק אירועים איכותי שיסייע לכם בכל מה שצריך, לדאוג לאבטחה של האירוע, לדאוג להכול מרמת הקייטרינג ועד השולחנות והמפות עליהם יאכלו המוזמנים שלכם.

ואיך נראה המראה של חתונות בטבע שיק או שוק?

לסיכום, אפשר לומר שחתונה בטבע יכולה להיות פתרון מגניב למי שמחפש ריענון וחתונה מעט שונה אך שילוב של הטבע יחד עם מתאר אורבני כמו של ריי אולמות אירועים יכול להיות פשוט יותר. חתונה בטבע היא שיק מדליק אך חשוב להיות מסודרים ולפעול בהתאם.