בר מצווה עם כל הכיתה

הילד הגיע למצוות ? קודם כל מזל טוב! הוא מתעקש על חגיגה גדולה עם כל חברי הכיתה? אפשר בהחלט להבין אותו. חגיגות בר מצווה כיתתיות הן טרנד בולט במיוחד ונדמה כי בשנים האחרונות כמעט אף נער לא מוותר עליהן. אז רגע לפני שאתם נבהלים ותופסים רגליים קרות, כדאי שתירגעו. למרות שזה נשמע מסובך, חגיגות בר מצווה כיתתיות הן לא כאלה קשות לארגון ולהפקה. עדיין לחוצים? תקראו את השורות הבאות בהן ריכזנו טיפים מצוינים שיעזרו לכם לשמח את הילד במסיבת בר מצווה כיתתית של פעם בחיים.

מה עושים בבר מצווה עם כל הכיתה?

בניגוד לחגיגות המשפחתיות בר מצווה עם חברים מהכיתה לא תוכל להתקיים בכותל או בבית הכנסת… כלומר אין הגבלה עקרונית על כך, אלא שאנחנו מאמינים שבני נוער מתבגרים פחות ייהנו בחגיגה שכזו. חבורה תוססת של מתבגרים זקוקה להפעלות אתגריות ולתוכן שיותר מתאים עבורם. תוכלו להיעזר בשירותי חברה שמתמחה בארגון הפעלות לימי הולדת כדי שהן יתאימו את הפעילות המתאימה ביותר עבור המוזמנים. אנו ממליצים ללכת על הכיוון שלא ספורט אתגרי ופעילויות האקסטרים, תחום שמתאים כמו כפפה ליד למסיבות בר מצווה כיתתיות ואף פעם לא מאכזב.

כמה עולה לארגן בר מצווה לכל הכיתה?

העלויות של מסיבת בר מצווה אינן קבועות ותלויות בכל-כך הרבה החלטות שתיקחו בדרך. מה תהיה הפעילות? האם תהיה ארוחה מלאה או רק נשנושים? כמה מוזמנים יהיו? וכו'. נסו להגדיר מראש תקציב ריאלי ולתכנן את כל החגיגה בהתאמה אליו. בר מצווה, שלא כמו יום הולדת רגיל, היא חגיגה משמעותית הרבה יותר ונהוג לחגוג אותה בצורה גדולה מהרגיל. מה שכן, אם החלטתם לאפשר לילד לחגוג מסיבה כיתתית, דאגו שיזמין את כולם כדי שאף נער לא יפגע.

בר מצווה בטבע

מה לא נאמר על הנוער של היום? שהוא מחובר למסכים, שהוא כל היום בבית, שהוא לא יוצר קשרים מחוץ לרשת וכו'… אין ספק בכך שבפני הנוער של היום עומדים אתגרים רבים שלא היו קיימים בעבר, ושהמסכים בהחלט ממלאים חלק בלתי נפרד משגרת יומם. חגיגת בר מצווה עם כל הכיתה היא הזדמנות מצוינת להוציא את הנערים מביתם ולנתק אותם, ולו לכמה שעות, מהמסכים. האפשרות של ספורט אתגרי, בה עסקנו קודם, היא אפשרות נהדרת בדיוק בגלל הסיבות האלו. זוהי אפשרות שגורמת לנערים לצאת אל הטבע, להזיז את הגוף ולגלות שאפשר אפילו ליהנות מזה.