איפור כלות – הטרנדים החדשים

יום החתונה הוא יום משמעותי בחייהן של נשים רבות. ביום כזה, כלות רבות רוצות להיראות במיטבן – זוהרות, קורנות וכאילו יצאו מסיפור אגדה, סרט הוליוודי או הפקת ברודוויי. את המראה של כלה ביום החתונה מרכיבים מספר אלמנטים: השמלה, הנעליים, האביזרים, השיער וכמובן – האיפור. יש שאף יגידו שהאיפור הוא האלמנט החשובביותר – כי מרכז תשומת הלב באירוע הם הפנים של הכלה, ומכיוון שאיפור מוצלח יכול לשדרג גם לוק חתונה פשוט יחסית.
כיצד כדאי לבחור איפור כלות? יש את הסגנונות הקלאסיים שתמיד נראים טוב, כגון מראה עדין, מראה טבעי ומראה וינטאג', אך לצד זאת כדאי תמיד להתעדכן בטרנדים באיפור כלות שמביאה איתם השנה הנוכחית; הכלה עשויה למצוא את עצמה מתחברת מאד לאחד מהטרנדים החמים של הרגע.

הטרנדים הנוכחיים באיפור כלות

איפור עיניים תלת מימדי

איפור עיניים הוא תחום כה רבגוני ומלא באפשרויות, שהטרנדים בו תמיד מסקרנים, גם אם הם לא לטעמה של כל אחת. אחד הטרנדים הנוכחיים באיפור עיניים הוא איפור תלת-מימדי: הוספת אלמנטים קטנטנים מעל האייליינר כגון חרוזים, גבישים, נצנצים בולטים וכו'. איפור מסוג זה יכול להתאים לכלות בעלות חוש דרמטי מפותח, שנהנות לעשות שואו ולהדהים את כולם.

איפור נקי

איפור נקי נשמע כמו דבר והיפוכו – כיצד אפשר להתאפשר ולשמור על מראה נקי? מתברר שניתן איפור כלותלעשות זאת, תוך שימוש בגוונים עדינים שקרובים מאד לצבעו הטבעי של העור. כדי ללכת על מראה האיפור הנקי יש לדאוג לכך שעור הפנים נראה במיטבו וזאת באמצעות שימוש בקרם לחות, סרום ופריימר. העיניים נקיות מאייליינר ומסקרה – אך במקומם מדביקים עליהן ריסים מלאכותיים. הריסים המלאכותיים מייצרים תיחום נאה ומרשים של העיניים. חשוב לבחור בריסים שנראים כמה שיותר טבעיים ודומים לריסים המקוריים של הכלה ולא בריסים מוגזמים. את המראה משלימים סומק כתמתם או ורדרד ואודם בצבע דומה.

קונטורינג

טרנד לוהט שנשאר איתנו עוד מהעונה הקודמת הוא טרנד הקונטורינג – הארות והצללות – שבזכות קים קרדשיאן וסלבס נוספות שעושות בו שימוש, הפך לשיגעון של ממש בשנתיים האחרונות, עם מדריכים רבים ביוטיוב, בפייסבוק ובבלוגים של איפור. לוק הקונטורינג מושג באמצעות משחק עם מייק אפים או קונסילרים בגוונים בהירים יותר וכהים יותר מהגוון הטבעי של עור הפנים שלכן, באופן שעוזר להדגיש תווי פנים מסוימים כמו עצמות הלחיים ומאפשר ממש "לפסל" את הפנים מחדש. אם אתן רוצות להיראות כמו כלות טרנדיות במיוחד, קונטורינג זה מאסט.

להתאפר לבד או להשתמש בשירותי מאפר/ת מקצועי/ת?

ליום החתונה אתן יכולות להתאפר בעצמכן או לשכור את שירותיו של מאפר/ת מקצועי/ת. איפור עצמאי יחסוך לכן כסף וזה יתרון משמעותי; מצד שני, יום החתונה זה יום בו אתן לא מעוניינות שיקרו פשלות עם האיפור שלכן, ומאפר/ת מקצועי/ת ידאג לכך שתוכלו לרקוד ולהזיע מבלי שהאיפור יינזק. אם החלטתן ללכת על איפור מקצועי, מומלץ לעשות סקר שוק ולבדוק מחירים, תיקי עבודות, זמינות ליום החתונה, וכמובן חיבור אישי. חשוב שהמאפר/ת יהיה אדם שנוח לכן להבהיר לו את רצונותיכן ולסמוך עליו שיבצע את מה שתבקשו, ולצד זאת, יידע לתת עצות וטיפים לפי ניסיונו המקצועי.